• Elin 885

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

jag skulle bli fullkomligt galen om min partner höll på så.

• Elin 885

vaddå knappt intresserad av att prata med dig?? ni snackar ju för fan non-stopp på sms eller telefon.

• Elin 885

Jag är idag 27 år, när jag var tonåring och lite över 20, yp 22 så var jag som du, ett plåster på den pojkvännen jag hade då (mellan 17-22 års ålder), vilket iof inte var så konsigt med tanke på att han är psykopat men ändå.

Jag skulle bl GALEN om någon gjorde som du gör....jag skulle göra slut efter en tilsägelse. killen får ju inget andrum, inget space ingen egen tid. jag kan skriva hellu om min man inte svarat på ett sms på FLERA TIMMAR och det är ett viktigt sms, men inte efter ett par minuter. herregud killen går väl inte med mobilen klistrad i handen?

• Elin 885

är det något som är akut slut här hemma och han inte har svarat innan jag vet att han brukar gå från jobbet, så ringer jag 10 min innan jag vet att han brukar gå, annars brukar jag inte störa honom. vi skriver på facebookchatten till varandra, men det tar ibland flera timmar innan någon av oss får svar där, big deal. han älskar mig, jag honom och han är på jobbet och jag sitter med näsan ner i kurslitteraturen.

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(