• Bevabus

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Håller med resterande... särskilt det där "hoho"-sms:en skulle driva vem som helst till vansinne. Han behöver absolut inte ha träffat någon annan bara för att han vill ta en paus från allt detta.
    Mitt råd till dig nu är att försöka reparera skadan som är gjord. Säg att du har insett att du varit väldigt kvävande den senaste tiden och inte tänkt dig för när det gäller det. Men att du kommer ge honom hans utrymme nu, så när han känner sig redo att ta upp kontakten igen så får han jättegärna göra det. Sen måste du ju hålla dig till det också. Få inte panik efter en vecka och börja fråga varför han inte har hört av sig än. Han började ju gilla dig för en anledning. Och att du inser ditt problem och ber om ursäkt för det kommer förhoppningsvis få honom att fortsätta gilla dig. Lycka till! Jag vet själv hur svårt det där kan vara. Jag har själv skrämt iväg en kille för att jag var alldeles för "på" och nervös över att han skulle lämna mig. Gör inte mitt misstag utan bli medveten om ditt problem och chilla istället.

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(