Inlägg från: Älskadelillaliv |Visa alla inlägg
  • Älskadelillaliv

- bf juli 2013 -

Hej!
    Undrar om jag fick vara med här. Plussade den 23/10 och har BF antingen den 1 eller 2 juli.
    Ska på VUL den 15/11 som jag längtar som en tok till då jag har haft ett MF förut i vecka 10.
    Så denna gång är man lite mera rädd. 

Har tok ömma bröst, trött kan bli som yr ibland. Känt av ibland svagt illamående som åksjuka. Flytningar vita som lotion och halsbränna. Är någon av er svullen i magen också? Kan inte knäppa mina byxor längre då det gör ont     

• Älskadelillaliv

Någon som vill lägga till mig i listan sitter på min telefon går inte att kopiera.BF 1juli .

Jag har mera symtomer vid lunch och mot kvällen. Knappt några alls på morgonen. Antar att det är normalt. Inget illamående knappt det tycker jag är oroväckande. Får ju se om min oro är befogat på torsdag

• Älskadelillaliv
    lizan skrev 2012-11-09 11:08:07 följande:
    Älskadelillaliv: Jag har bf 2 juli. Jag mår inte heller illa på morgonen, det kommer ofta när jag är hungrig. Igår kände jag lukten av grillad korv när jag gick förbi pressbyrån och det luktade så illa att jag fick kväljningar. Har lite svårt för mat os har jag märkt. Känner mig inte sugen på det jag brukar gilla plus att min matlust har försvunnit, jag som annars gillar mat.. Igår fick jag i mig lite pistagenötter och riskakor till middag..

Jag är hungrig jämnt små äter hela tiden. Skakköpa hem frukt och nästa vecka ska jag börja gymma igen de säger att om man rör sig och tränar ska förlossningen gå lättare.
  • Älskadelillaliv

Mitt andra ska det vara har en dotter som är född 2000. Jag var bara 16 när jag fick henne så det är ett tag sen. Är man som en första föderska då?

Svar på tråden - bf juli 2013 -