Inlägg från: BillieJean91 |Visa alla inlägg
  • BillieJean91

- bf juli 2013 -

Hej tack för inbjudan tiger Tror ja gick in i 4+0 idag. Försöker att inte hålla såå mkt koll. Tiden går så långsamt då^^ jag skulle vilja berätta för varenda kotte men vi väntar, är en tjejkompis som vet om de hon får härda ut mkt gravid å barnprat, hon har inga egna. Funderar på om man kan tigga till sig ett vul på nå vis? ^^ Vill verkligen se den lille/lilla . Testar mig varje dag för att verkligen se plus^^ haha . Lika bra att göra slut på testerna å vad är härligare än att se dessa Två streckena ?

• BillieJean91

Är inne me mobilen så de går inte då väl? BF 1 juli iaf Eftersom jag har två barn sen innan tänkte jag att min dotter (4 år) ska få tala om att hon ska få ett till syskon ^^ skulle va gulligt svärmor kommer nog att ringa som en tok framöver å fråga om mensen kommit. Hon ringde nämligen för ett par veckor sen och så att hon fått en känsla att vi väntade barn^^ nu gäller de att dra en vit lögn tills vi är redo :-P då kommer hon förstå vrf

• BillieJean91
    Laconian skrev 2012-10-24 06:58:54 följande:
    Grattis till er alla! Det är himla kul detta med att vara gravid och vänta barn. Många som har BF 1 juli ;) Jess55: Åh det är underbart med första barnet! Lyckan, känslan att inte veta vad som väntar och den känsla man får när man har sitt barn i famnen... jag hoppas att man känner samma sak med andra barnet- för den känslan är magisk! Lillasyster82: Extra stort grattis till er, barn kommer alltid till en när man minst anar det :) Det kan ta tid ibland men då får ni i alla fall rätt bebis nu!

Känslan ÄR magisk, de håller ja med om Väntar ju mitt tredje nu och det är fortfarande magiskt^^ De som är skillnaden är väl att man delar denna magiska känsla med ännu fler, de andra barna alltså
  • BillieJean91

Hörrni, jag är ganska så smal vanligtvis. Vart riktigt sega gravidmagar innan. Men denna gången har ja redan svällt upp ordentligt. Ganska så otroligt men antar att det är gaser ^^ haha
    Tror inte att vi kan vänta till jul med denna nyheten faktiskt.. =P Hur har ni som fått barn innan, lätt att få bebismage eller?

• BillieJean91

Men va trist!!! Håller tummarna nu! Då kanske ja Borde testa ja med =-O men har tagit stickor varje dag å de är lika starkt. Men de får bli ett digitalt !!

• BillieJean91
    Lillasyster82 skrev 2012-10-25 10:40:59 följande:
    Själv testade jag direkt med ett digitalt vilket jag tycker var skönt. Blev lite svart på vitt. Har en fråga, speciellt till er som redan fått barn. Vart och med vem tar man kontakt med för inskrivning? Är det bara till att ringa sin vårdcentral? Sen är ju frågan när man bör göra det, ska jag ringa nu med detsamma eller ska jag avvakta och se hur det fortskrider? 

Jag har skrivit in mig runt v10 Men vet inte när de blir denna gången bara att ringa till mödravårdcentralen å boka en tid
  • BillieJean91

Hur mår du tiger?? Hoppas de går vägen! Hur mår ni andra andra? Vad har ni för krämpor? Haha

• BillieJean91

God morgon tänkte jag skriva ^^ Vart vaken ett braa tag! Här är det massa snö som kommit ner inatt:) Tycker de är nåt speciellt attt vara gravid när de är snö å kallt, bara krypa ner under en filt å känna att man FÅR göra de ^^ hihi . 
    Ringde mvc igår å fråga om ja var för tidigt ute, är i v. 5+3 . Vecka 6 låter bättre ;P hehe Fick en tid den 5/11, på måndag alltså! Nervöst de känns, vi fick en som jobbatvpå ungdomsmottagningen tidigare och de är jätte många som säger att hon är helkonstig. Men ja tycker av egna erfarenheter att de gör henne charmig bara, hon bjöd nämligen med mig på en "gravid-grupp" för 3 år sen bara för att jag skulle tala om hur det är att vara "ung förälder" som ja var då ^^ Fyller 22 i januari =) 
    Vet inte, gubben vill att vi byter, men ja kommer nog trivas med henne. Vad tycker ni? 

• BillieJean91

Ja eller hur, det är ju inte säkert att han kommer vara med varje gång heller. Men de var han visserligen sist ^^ Men den bm är mammaledig, kanske får vänta tills hon är tillbaka? haha, nej men hon var BÄST! 
    Ja vi får väl gå dit och se hur det känns =) Det är även hon som håller i föräldragruppen som man kan gå med i när man väntar . 
    Ska ni göra det eller är de någon som tänkt gå på det? =)  

Svar på tråden - bf juli 2013 -