- bf juli 2013 -
Hej! Jag hoppar in här fick ett väldigt fint pluss med det digitala idag och mitt BF är i juli någon gång :) underbar känsla med bebis i magen!
Hej! Jag hoppar in här fick ett väldigt fint pluss med det digitala idag och mitt BF är i juli någon gång :) underbar känsla med bebis i magen!
Tack!
Någon som kan lägga in mig i listan :) har BF den 13 juli :)
Första barnet
Hej! Jag hoppar in här ;) har BF den 11 juli och tror mig börja känna av bebisen. Vet inte om jag känner rätt men tror att jag känner av livmodern, kan det stämma när man är i v 17?? Känner den vid naveln. Har kanske högt sittande livmoder. Ngn mer som känt av den tidigt?
Det är första barnet :) jo bubblor har jag känt men precis vid naveln är det hårt så det känns som om det är livmodern jag känner?
Jo det kan det vara, jag har också en kula den sitter högt upp så undrar vad det kan vara som gömmer sig där inne :)
Jo bebis tror jag med haha ska på rul den 11 så längtar oerhört :) har mått så bra än så länge inga direkta krämpor så jag njuter för fulla muggar :) nu ser man verkligen att det är en bebis på gång
Vi varpå ul igår och fick se en frisk och livlig gosse :)
Vi hoppades på en pojke då det kändes som det :) så nu längtar jag super mycket efter att få träffa honom :)
Jo jag har känt det på mig i några veckor :) alla andra har trott på tjej men inte jag och mannen min
Hej allihopa! Vår lilla Elias kom den 20 juni 3 veckor tidigt :) han var 48 cm lång och vägde 3425 gram. Vi njuter hemma för fulla muggar :)