Inlägg från: smulanss |Visa alla inlägg
  • smulanss

- bf juli 2013 -

Hej alla! Vi har också plussat och är beräknade till 4 juli. Det är vårt andra barn, vi har en kille född -10.

• smulanss

Jag käkar folsyra, barnmorskan frågade öven om det när jag ringde för att boka tid till inskrivning.

Träningen hade jag tänkt fortsätta som vanligt men anpassa övningarna. Den här graviditeten ska jag verkligen fokusera på ryggträning, fick så ont i ryggen under förra graviditeten. 

Förra förlossnignen blev ett planerat kejsarsnitt pga sätesbjudning. vi får se hur det går den här gången!     

• smulanss
    Laconian: BF 26 juni 2013 (Andra barnet)
    MarieOlisan85: BF 1 Juli 2013 (Tredje barnet )
    MalinTherese: BF 1 Juli 2013 (Andra barnet )
    Rebban: BF 29 Juni - 1 Juli 2013 ( Första barnet )
    BillieJean91: Bf 1 Juli 2013 (Tredje barnet )
    Jane Doe: Bf 1 Juli 2013 (Första barnet )
    Lillasyster82: BF 1 Juli 2013 (Första barnet )
    hönapöna77: BF1 Juli2013 (Andra barnet )
    Jes55: BF 2 Juli 2013 ( Första barnet )
    Lizan: BF 2 juli 2013 (Första barnet)
    smööla: BF 2 juli 2013 (första barnet)

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )
    Fåret :BF 3 Juli 2013 (Fjärde barnet)
    smulanss: BF 4 Juli 2013 (andra barnet)
    Jelu: BF 5 juli 2013 (andra barnet)
    Jeeeenny: BF 6 Juli 2013 (andra barnet)
    Chelley: BF 6 juli 2013 (första barnet)
    Saga09: BF 6 Juli 2013 (andra barnet)
    Lillan82: BF 8 Juli 2013 (andra barnet)
    Brumma: BF 11 Juli 2013 (andra barnet)
  • smulanss

Jag gillade inte min förra BM så värst mycket men blir inskriven på ett annat ställe den här gången och hoppas på bättre.

Där jag gick innan gjorde man inte glukosbelastningen alls, utan de tog ett stick i fingret varje gång man kom dit istället.  

• smulanss
    Lillasyster82 skrev 2012-11-01 21:23:05 följande:
    Någon som har något bra tips på en gravidbok som jag kan köpa främst till min man men kommer säkert själv sitta fastklistrad i den...?

Vi köpte boken 'du ska bli pappa' av Dick någonting. Väldigt bra bok som några vänner tipsade oss om.
  • smulanss

Märker inte av någonting mer än molvärk och trötthet. Förra grav bröjade jag må illa i vecka 6-7 så jag gissar att det kommer då dennhär gången också.

• smulanss

Jag har haft små blödningar i helgen och illamåendet avtog helt. Min förra grav förstod jag inte att jag var gravid för jag trodde att jag fick min mens som vanligt och det gick ju bra den gången trots blödningar så det borde väl gå likabra den här gången tänker jag. Jag jobbar på kontor, chef o kollegor vet.

• smulanss

Tyvärr fick jag missfall idag. det började med lite blödningar i helgen och idag blev det störtblödningr. Var på gynakuten och fick det bekräftat. Lycka till er andra!

Svar på tråden - bf juli 2013 -