- bf juli 2013 -
Ansluter mig också till denna gruppen. Jag testade positivt imorse. Det är bim - 1 och det synts tydligt iaf. Bf ca 7 juli 2013. Har en son på 4 år.
Ansluter mig också till denna gruppen. Jag testade positivt imorse. Det är bim - 1 och det synts tydligt iaf. Bf ca 7 juli 2013. Har en son på 4 år.
Laconian - Tack Javisst undrar man. Min son hinner ju bli 5 innan nästa tittar ut och jag tror det kommer gå superbra. Tror du kommer få fullt upp när nästa kommer men att det löser sig och kommer bli kanonbra.
Jag längtar tillsmagen börjar växa och att det syns på riktigt.
Än mår jag bra lite öm i brösten men inget mer.
Hur har ni andra det?
Jag sitter också med mobilen och kan inte kopiera. Någon som vill lägga till mig.? Bf. 8 juli (andra barnet) Tack
Är öm i bäckenet och lite i enda sidan... Men kan det vara foglossning redan? Är i v. 6. Hade tänkt ringa bm nästa vecka ang. tidigt vul. Har fått opererat Bort ena äggledaren pga cysta. Då vill man veta i god tid om allt ser bra ut. Fick det som remiss när sonen väntades och behövde inte betala något heller.
Jag är 30.
[quote=67452001][quote-nick]Fåret Shaun skrev 2012-11-07 19:13:33 följande:[/quote-nick]
Oj va jobbigt det blev. :-\
Visst kan man få vul när det är första graviditeten. Bara berätta för barnmorskan om din oro att nått ska vara fel. Jag fick gratis vul i vecka 8+2 pga att jag blivit op och har bara 1 äggledare. Man e ju extra mån om den man har kvar. Lycka till!
Ringde för att få vul inbokad visa bm. De hade inte tid förrän om 2 veckor. Glad att jag ringde idag så det inte hade tagit ännu 2v. Längtar enormt mycket nu.