Inlägg från: Juli2013 |Visa alla inlägg
  • Juli2013

- bf juli 2013 -

Hej!

Testade positivt igår och har bf 3 juli :) så jag hoppar gärna med i gruppen!

Längtar och hoppas!

• Juli2013

Vad sakta tiden går... Vill bara att det ska bli jul så jag kan berätta för alla! Tycker det är jobbigt att försöka dölja det, samtidigt som jag inte vill gå ut för tidigt!

Knep för att dölja det - ursäkter etc? Eller bara att få tiden att gå lite snabbare?

• Juli2013

Jo tiden brukar ju flyta på, men bara det kunde bli jul skulle det underlätta sååå mycket! :)

För mig har det varit tillställningar i stort sett varje helg och så även denna helg.. Äter även levaxin och opererade mig för giftstruma i januari så jag tänkte skylla på dåliga värden... Hoppas det går hem :)

Tröttheten är hemsk och de sömnlösa nätterna är jättejobbiga! Men hoppas det vänder och att man kan börja slappna av lite...

• Juli2013

Tänkte kolla: är det någon här som äter folsyra? Har läst att det är bra att göra det, men jag gör det inte just nu.. Av bm fick jag till svar att jag kan äta det om jag känner mig lugnare då...

• Juli2013

Har samma krämpor som laconian - dvs. Yrsel/illamående och kissnödig ganska ofta. Finnarna ska vi inte prata om - har ploppat upp massa i ansiktet och på ryggen! :( men men...

Tack för svaren kring folsyra - gör så att jag köper och äter de nu så får de göra det det gör...

• Juli2013

Ok. Har du fått en rekommendation att ta blutsaft?

Jag ska nog börja ta lite folsyra nu eftersom det verkar vara ett bra val enligt många av er! :)

• Juli2013

Har börjat fått en annan molande värk nu... :/ känns mer som mensvärk.. Känner mig ganska orolig eftersom v 5-12 verkar vara de mest kritiska veckorna... Jag vill så gärna att det ska gå bra och att man kan få berätta till jul. Bf känns som det bästa datumet man kan få - dvs. 3 juli. Jag har tjänst till sista juni så det skulle vara perfekt att gå på semester däromkring :) hoppas hoppas hoppas!!!

• Juli2013

Laconian: skönt att höra, det lugnar lite :) har också sovit bort dagen, har kämpat för att hålla mig vaken! Tänkte härda ut och kolla klart på solsidan iaf, men sen kryper jag till kojs för jag antar att veckan kommer bli skapligt mödosam om man ska vara så här trött varje dag!

• Juli2013

Fåret shaun: oj! Vilken vecka är du i och hur tidigt kan man få foglossning? Hur känner man det?

Svar på tråden - bf juli 2013 -