Inlägg från: Anonym (för ung?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (för ung?)

Hur göra äldre man intresserad?

Ja hur gör man egentligen för att en lite äldre man ska bli intresserad?

Är själv 28 år, smart, har jobb, ser bra ut..Och..jag attraheras av män som är 40-45 ungefär. 

Har varit med på en dejtingsida ett tag och där finns onekligen attraktiva män i denna ålder.  De blir intresserade av mig, vi går på dejter och de (och jag!)blir ännu mer intresserade...och sedan..kommer det fram att jag är för ung?? Då är jag bara intressant i egenskap av flirt, lite kul, för att jag är yngre. Ingen som de vill ha en seriös relation med. 

Så ja.. hur gör man?  

• Svar på tråden Hur göra äldre man intresserad?
  • Anonym (för ung?)

Jag dras inte till alla äldre män såklart, men generellt är det nog att de har "landat" mer än yngre. Tryggare, ansvarsfulla, koll på sin ekonomi. Har alltid varit tillsammans med yngre eller jämnåriga killar innan och det blir alltid jag som får agera ledare. har väl tröttnat på det antar jag :)

• Anonym (för ung?)
    ulfsas skrev 2012-10-14 18:45:06 följande:
    Du går väl göra som alla andra. Leta på nätet efter någon du gillar eller så går du väl ut och dansar. Bjud upp den kille du gillar.
    Det är inte många killar som blir ledsna om en söt och trevlig tjej kommer fram.
    Om inte du vill eller vågar ta första steget så får du väl skapa lite ögonkontakt. Det brukar göra susen.
    All lycka
    Jo det är ju det jag gör :) Men efter första intresset verkar jag ändå ses mer som en flirt av dessa män, det är som att hit men inte längre :P
  • Anonym (för ung?)
    Prodigal skrev 2012-10-14 18:58:13 följande:
    Hej, inboxa mig om du vill så får du min fb adress, singel med två småflickor som jag har hand om varannan vecka
    hej tack, men jag skrev inte här för att ragga utan för att förstå hur män i denna åldern fungerar. ;)
  • Anonym (för ung?)
    Anonym skrev 2012-10-14 20:26:55 följande:
    De kanske tycker att du är för ytlig/inte tillräckligt mogen?
    Kanske det. Ytlig är jag knappast, men funderar på om det har med mognad att göra. Tycker själv att jag är mogen, men visst det är ju ett glapp på några år, kanske har med det att göra.
Svar på tråden Hur göra äldre man intresserad?