gravid, och deprimerad :(
Jag läser den och har gjort ett tag, mår så fruktansvärt dåligt. Blev chockad att det finns fler då jag trodde jag var ensam att må så här.. hur klarar man det ? Allt är svart..
Jag läser den och har gjort ett tag, mår så fruktansvärt dåligt. Blev chockad att det finns fler då jag trodde jag var ensam att må så här.. hur klarar man det ? Allt är svart..
Tyvärr gjorde jag abort innan sommaren. Hade en djup förlossningsdepression efter min dotter föddes, ville inte leva mer och jag och min man höll på att gå skilda vägar. vi har det bättre en någonsin nu vår familj och trodde vi va redo för syskon men direkt när jag plussa så kom alla mörka tankar tillbaka, va rädd att förlora min familj och missa mer tid med min dotter.
blev komplikationer under min abort , nu mår jag extremt dåligt och tror inte jag kommer kunna få fler barn. förstår inte hur jag kunde göra det, va som någon tog över min kropp .. vet inte hur jag ska kunna leva med det beslutet.. ångesten äter upp mig.. kanske va min enda chans att få ett syskon till vår dotter..