Inlägg från: Anonym (entill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (entill)

gravid, och deprimerad :(

herregud, det finns en till som jag!!!!
    jag trodde jag var helt ensam... det var som att läsa om mig själv o jag mår sååå dåligt över detta!!!
    jag träffade min sambo för många år sen o blev gravid rätt fort. det slutade med abort, jag var så vansinnigt deprimerad o ville nästan inte leva längre.
    tog bort barnet o mådde nästan ännu sämre över det...
    blev gravid rätt fort igen o fick en son.
    sen efter det gick resan om igen. blev gravid, gjorde abort o mådde skit igen... skrev ett brev till honom där det stod att min hjärna funkar inte normalt när jag blir gravid o hela kroppen bara SKRIKER att den inte vill vara gravid.
    sa till min sambo att om vi nånsin blir gravda igen så visa mig detta!!! visa mig att jag faktiskt vill att vi ska ha flera barn...
    jag blev faktiskt gravid igen... velade fram o tillbaka o det slutade med att jag tog bort det... o nu sitter jag här igen o mår sååå dåligt. funkar inte normalt, drömmer mardrömmar, kan inte koncentrera mig på jobbet eller ens ta hand om barnen...
    varför blir man sån här???  

• Anonym (entill)

Å nej... jag blir lessen när jag läste detta...
    känner du att du ändå gjorde rätt TS?
    jag har inte varit deprimerad faktiskt förutom när jag varit gravid. visst kan jag vara lite låg emellanåt men inget värre än så... så för mig har det nog varit hormonerna.
    tyvärr mår jag dåligt över aborten nu, men jag skulle inte vilja kalla mig deprimerad utan jag funkar ju normalt iaf. orkar gå upp på morgonen o jobba o ta hand om barnen osv osv...
    jag får mina bryt o blir lessen ibland, men det e väl normalt när man ångrar sig antar jag :/
    jag vet heller inte om jag vågar bli gravid igen, jag vet ju hur jag kommer att må ju...
    kram på dig iaf!! 

Svar på tråden gravid, och deprimerad :(