• Anonym

Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?

Jag har haft en sexrelation med en 30 år äldre man i snart två år (han är dessutom gift)
    och jag har börjat få känslor för honom, undrar om det finns någon i samma sits?
    vad ska jag göra?

• Svar på tråden Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?
  • KimLinnefeldt
    Anonym skrev 2012-10-11 14:11:27 följande:

Enligt många trådar här på FL, så är loppet ganska kört vid 40 år, och efter 50 är det färdigåkt.Då är sexlivet helt dött.

Bäst jag skyndar mig, innan mitt libido tar slut .Flört
    Så är det inte alltid. Även många som vittnar om att det fortsätter. Själv är jag över 60 och har fortfarande kul.
  • Anonym (Nfnf)
    MammaEmelie91 skrev 2012-10-08 21:12:46 följande:

Sluta träffa honom. Han är gift!!

Håller med men även att hon ska berätta till den stackarn han är med.
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (Anna) skrev 2023-04-07 13:32:05 följande:

Jag är en 18-årig tjej som är förälskad i en 28 år äldre man. Han är gift och har villa, Volvo och vovve...... Jag skulle göra vad som helst för att få honom, inte bara sex utan leva mitt liv med honom. Vet att han gillar mig men vet inte riktigt på vilket sätt. Vet att han tittar på mig i smyg. En kompis har sagt att han får något speciellt i ögonen när han tittar på mig. Träffar honom flera gånger i veckan på gemensamma aktiviteter. Blir tokig!!! Är så galet kär i honom men vågar heller inte visa det med risk för att skämma ut mig. Jag är så otroligt olyckligt kär!

Men det är ingen större åldersskillnad. Kör på.
  • Anonym (Nfnf)

eller nej han är ju gift? Hur tänker du ? suck 

• Anonym (Theo)

Många gubbar(läs typ alla), skulle nog gärna ha sig en yngre älskarinna. Men det är ju inte moraliskt försvarbart, så man får vara nöjd med det man har.

• Anonym (L)
    Anonym (Theo) skrev 2023-04-08 08:02:54 följande:

Många gubbar(läs typ alla), skulle nog gärna ha sig en yngre älskarinna. Men det är ju inte moraliskt försvarbart, så man får vara nöjd med det man har.

• Anonym (Case)
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 13:11:25 följande:

Oj, Här har man känt sig som ful gubbe helt i onödan :)

Det som räknas är vad tjejen man ligger med tycker Flört
  • Anonym (hejsan)
    Anonym skrev 2012-10-08 21:00:31 följande:
    Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?

Jag har haft en sexrelation med en 30 år äldre man i snart två år (han är dessutom gift)
    och jag har börjat få känslor för honom, undrar om det finns någon i samma sits?
    vad ska jag göra?

Jag har träffat ca 20år yngre tjej, var inga problem med det 
    Jag var 41 hon 22, träffades ett tag typ halvår och vissa viste om det.
    Var väl inget direkt ett par mer sällskap 
  • Miss Sunny
    KimLinnefeldt skrev 2023-04-08 06:37:54 följande:
    Så är det inte alltid. Även många som vittnar om att det fortsätter. Själv är jag över 60 och har fortfarande kul.
     + 1   Flört     (strax 65)

Passion känner ingen ålder
  • flisen27

;)) mmm har fått en skön kompis med underbara önskemål som är 10 år yngre drygt, svårt bara med tillfällen o lokaler att träffas på i smyg;)) å varje gång blir o känns som taget ur en skön vuxen film;;))

• Anonym (Underskattad)

Behöver du verkligen ställa frågan på ett forum för att fatta vad du BORDE göra?

Jag tror att du vet mycket väl vad du borde göra för jag har svårt att tro att du själv skulle uppskatta att din man knullade på någon annan brud i 2 år brud men tycker uppenbarligen att de är helt ok att delta i att göra så mot hans fru. Och jag tror att du nånstans i förvirringen fattar att kan han svika och lura sin fru (som han har betydlig mer historia med och uppenbarligen värderar mer än nån naiv ung brud som han tömmer pungen i då och då eftersom det är ändå henne han valt att fortsätta leva med) på det sättet i 2 år så kan/kommer han göra det mot dig med.

Jag tror att de du skulle behöva är samtal med en psykolog + gå grundkurs i etik.

• Anonym (Underskattad)
    KimLinnefeldt skrev 2023-04-08 06:37:54 följande:
    Tja, du får väl ha kul du vill så länge du inte har en fru hemma som du tutar i att du är trogen. 

Om TS gillar gubbkuk så är det väl så, smaken är som baken men vad de båda gör mot hans fru är ju förjävla fegt och lågt.
  • Anonym
    Anonym (Underskattad) skrev 2024-01-22 18:27:54 följande:

Behöver du verkligen ställa frågan på ett forum för att fatta vad du BORDE göra?

Jag tror att du vet mycket väl vad du borde göra för jag har svårt att tro att du själv skulle uppskatta att din man knullade på någon annan brud i 2 år brud men tycker uppenbarligen att de är helt ok att delta i att göra så mot hans fru. Och jag tror att du nånstans i förvirringen fattar att kan han svika och lura sin fru (som han har betydlig mer historia med och uppenbarligen värderar mer än nån naiv ung brud som han tömmer pungen i då och då eftersom det är ändå henne han valt att fortsätta leva med) på det sättet i 2 år så kan/kommer han göra det mot dig med.

Jag tror att de du skulle behöva är samtal med en psykolog + gå grundkurs i etik.

Tråden är från 2012.
  • Miss Sunny
    Anonym skrev 2024-01-22 18:33:08 följande:
    Tråden är från 2012.
    Och ....  ?
    Gamla trådar blir som nya, bara dom får "vila sig" lite.
  • Anonym (Underskattad)
    Anonym skrev 2024-01-22 18:33:08 följande:
    Tråden är från 2012.
    Tja, men tanke på hur TS resonerade då så är väl oddsen stora att hon fortfarande väntar på att gubben ska inse att hon är "the one" Tomte
  • Anonym (.)
    Anonym (Underskattad) skrev 2024-01-22 18:27:54 följande:

Grundkurs i etik? Du fattar nog inte vad det handlar om. Har själv studerat etik och det är ju inte så att de lär ut att det är fel med otrohet om du trodde det. Utan att tex studera etiska dilemman ut olika synvinklar, lära sig om olika typer av etik. Skillnaden mellan moral och etik. Aldrig någonsin kommer du få lära dig på någon kurs i etik att *det här är rätt, det här är fel, så här ska man göra* 
  • Anonym (Andr3)
    flisen27 skrev 2024-01-22 17:22:32 följande:

;)) mmm har fått en skön kompis med underbara önskemål som är 10 år yngre drygt, svårt bara med tillfällen o lokaler att träffas på i smyg;)) å varje gång blir o känns som taget ur en skön vuxen film;;))

Vart hittar man sådana sköna kompisar? ;)
Svar på tråden Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?