• Anonym

Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?

Jag har haft en sexrelation med en 30 år äldre man i snart två år (han är dessutom gift)
    och jag har börjat få känslor för honom, undrar om det finns någon i samma sits?
    vad ska jag göra?

• Svar på tråden Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?
  • Tavelkrok
    Anonym skrev 2012-10-11 13:25:33 följande:
    Varför ful gubbe?

jag tycker väl att dom är en aning sexigare än dom i min ålder. dessutom har dom mer innanför pannbenet än idioterna i min ålder.
    vet inte riktigt hur jag ska förklara, gillar bara äldre mer
    Du har rätt. Vi är nog mentala  "offer" av samhällets normer. Man "ska" klä sig i terylenejacka och banlonpolo som gammal.. Då blir man gammal också.. Undrar när man blir gammal egentligen..
  • Tavelkrok
    Anonym skrev 2012-10-11 13:27:18 följande:

Bor du i Örebro så visst ;)
    Njae men inte jättelångt bort...;)
  • vintage

Härligt att stor åldersskillnad inte avskräcker alla. Men i min ålder tar man ju inte gärna risken att stöta på en 21-åring och därmed bli betraktad som ett fån. Synd, för egentligen skulle det nog kunna vara hur fint som helst...

• Anonym
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 14:03:12 följande:
    Du har rätt. Vi är nog mentala  "offer" av samhällets normer. Man "ska" klä sig i terylenejacka och banlonpolo som gammal.. Då blir man gammal också.. Undrar när man blir gammal egentligen..

Enligt många trådar här på FL, så är loppet ganska kört vid 40 år, och efter 50 är det färdigåkt.Då är sexlivet helt dött.

Bäst jag skyndar mig, innan mitt libido tar slut .Flört
  • Tavelkrok
    Anonym skrev 2012-10-11 14:11:27 följande:

Enligt många trådar här på FL, så är loppet ganska kört vid 40 år, och efter 50 är det färdigåkt.Då är sexlivet helt dött.

Bäst jag skyndar mig, innan mitt libido tar slut .Flört
    Ja för tusan. Åk medan tid är och man får chansen :) Vi gamlingar är ju oftast frånskilda här och får inget regelbundet så ta ut löständerna och kör :)
  • Anonym
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 14:25:40 följande:
    Ja för tusan. Åk medan tid är och man får chansen :) Vi gamlingar är ju oftast frånskilda här och får inget regelbundet så ta ut löständerna och kör :)
    Här ska det bli åka avGlad
  • Anonym (Look)

Nej, men jag är tänd på en 29 år yngre tjej, vi är båda singlar.

• Anonym (Anna)

Jag är en 18-årig tjej som är förälskad i en 28 år äldre man. Han är gift och har villa, Volvo och vovve...... Jag skulle göra vad som helst för att få honom, inte bara sex utan leva mitt liv med honom. Vet att han gillar mig men vet inte riktigt på vilket sätt. Vet att han tittar på mig i smyg. En kompis har sagt att han får något speciellt i ögonen när han tittar på mig. Träffar honom flera gånger i veckan på gemensamma aktiviteter. Blir tokig!!! Är så galet kär i honom men vågar heller inte visa det med risk för att skämma ut mig. Jag är så otroligt olyckligt kär!

• Anonym (Vargen)
    Anonym (Anna) skrev 2023-04-07 13:32:05 följande:

. En kompis har sagt att han får något speciellt i ögonen när han tittar på mig. 

Ja, han får nog en speciell känsla Tungan uteFlört
  • Miss Sunny

Ja, bara att det är HAN som är yngst.  Han är 28 år yngre och gift, Svårt att hitta män i egen ålder med hög nog libido.

Svar på tråden Vi har sex och han är 30 år äldre, någon i samma sits?