Ingen attraktion - skiljas eller vänner ?
Är gift med barnens pappa sen 6 år, har varit ihop i 17 år. Barnen är 5 och 6 år.
Han är rätt bra pappa fast han inte gör så mycket med dom, han kan väl busa och så hemma men vi är så hilma olika. Jag är social vill ha mkt kontakt med andra människor, hitta på saker och ha det trevligt.
Han har inga kompisar alls, trivs att sitta hemma i soffan och inte gå ifrån gården. Nu känner jag att mitt liv bara håller på att försvinna ifrån mig och jag vill verkligen börja ta vara på livet.
utlandsresor har han följt med på bara för att jag inte "får" åka själv med barnen. sen allt hemma så är det mest jag och barnen och sen han.
Jag är galet trött på honom och hans stora ego.
Men vi bråkar aldrig för det utan det funkar rätt ok hemma ändå. (fast jag roddar med allting ) Men skönt ändå att man kan hjälpa att lämna/hämta på dagis o skola och så.
Men jag älskar honom inte längre..
Jag nekar oftast till sex för jag känner mig inte alls attraherad av honom. 2sista gångerna har gått med på det fast jag inte vill.. och känner bara snäääällla kan det vara över någongång. Vill inte ens ge honom en puss.
Jag känner att jag aldrig mer vill ha sex med den karl. !
Men frågan är.. kan man leva ihop för barnens skull bara som vänner typ ? Funkar det ?
Eller är det lika bra att gå skilda vägar på en gång.