MajaLarsson skrev 2012-10-08 11:24:13 följande:
Hej!
Jag kapar din tråd TS, hoppas det är okej? Tyckte det var onödigt att starta en ny tråd med samma tema
Jag behöver en stylist!
Jag har mailat tidningar och bloggare men får inget gensvar alls och tvivlar på att de stora kedjorna tillhandahåller den tjänst jag söker? Dessutom vill jag gärna kunna handla i olika affärer, och om man får hjälp i en affär känns det som att jag måste handla en hel del just där.
Min mamma är 50+ och får fantastisk hjälp i en liten butik i stan där vi bor, men den affären riktar sig just till de som är i mammas ålder, jag är 27.
Jag har gått ner 15 kilo i år och har några kilon kvar innan jag är klar
Det är alltså dags att börja inhandla nya kläder men jag har tappat mig själv lite på vägen känner jag...
Ofta går jag i helsvart, och oversize. Åt rockhållet. Jag söker en stil som är lite mer chic, klassisk men ändå har en lite ungdomlig och trendig tvist. Enkelt va?
Stort fan av klumpiga skor btw
Jag gillar varken mina armar eller ben men jobbar på att kunna visa mer och mer av min kropp
Är päronformad men upplever både armar och ben som stora. Har korta ben, och de känns jämnstora hela vägen pga ganska stora vader.
Jag är 162 cm lång och väger i dagsläget 57 kilo.
Detta har jag klickat hem idag:
www.hm.com/se/product/03205?article=03205-A&v...
www.hm.com/se/product/03461?article=03461-A&v...
www.hm.com/se/product/01244?article=01244-A&v...
www.hm.com/se/product/03870?article=03870-E&v...
www.hm.com/se/product/02809?article=02809-C&v...
Hur kan man bygga vidare?
Snyggt. Som jag gav som förslag ovan, HALSBAND! Då kan man variera mycket utan att behöva lägga för mycket pengar på sakerna.
Andra lite slumpmässiga, coola plagg!
Överdel
Lindex
Lindex
Lindex
Lindex
Lindex
Kappahl
Kappahl
Bonprix
Bonprix
Bonprix