Vill klä mig snyggare
Jag skulle vilja klä mig snyggare. Jag har inte tid att gå på stan och leta kläder mer än rätt sällan, så jag har svårt att "hänga med". Jag har pengar men absolut inte obegränsat så jag håller mig ofta till billigare plagg, vilket ibland märks på kvaliteten (ganska ofta faktiskt). Jag försöker beställa på nätet ibland men blir ofta besviken på material och färger när kläderna kommer.
Träningskläder är det enda jag tycker är lätt att köpa snyggt. Det finns ju ett mer begränsat utbud...
Nu tänker jag mig att jag skulle lägga några tusen kr på att köpa mig några snygga plagg som jag kan ha rätt länge och som kan ge min garderob ett lyft. Om jag skulle lägga lite extra mycket pengar på några få plagg eller accessoarer som jag kunde ha ofta och kombinera med olika andra plagg på ett bra sätt, vad borde jag då satsa på att köpa? Och vilka plagg borde jag satsa på att förnya oftast.
Jag klär mig ofta i jeans eller andra ganska tighta byxor (ofta från HM eller Lindex) och försöker skaffa mig blusar, tröjor och koftor emellanåt (ofta från LaRedoute). Skor är jag rätt dålig på att köpa vintertid men sommarhalvåret blir det mycket ballerina. Jag har ett kontorsjobb samt små barn, vilket ofta känns som en svår kombination klädmässigt...
Jag vill se snygg och kvinnlig ut. Snälla ge mig några bra tips ni som kan!!