• Ijaah

Hemmaföräldrar i Gävle?

Finns det några fler hemmaföräldrar i Gävle förutom jag?
    (inte föräldralediga utan de som valt bort förskola och istället har sin lilla älskling hemma hos sig) 

Är hemma med min 18 månaders grabb och vill komma i kontakt med fler hemmaföräldrar i närheten :)

• Svar på tråden Hemmaföräldrar i Gävle?
  • Ijaah
    Valandur skrev 2012-11-13 21:06:08 följande:
    Är du med i gruppen hemmaföräldrars nätverk på Facebook? Om inte, gör en efterlysning där.
    Japp är med där och har gjort efterlysningar på alla facebook grupper för föräldrar men verkar vara den enda :P Hehe :)
  • Ijaah
    Bambusa skrev 2012-11-22 20:09:23 följande:
    jag är hemma med min dotter som blir 4år nästa månad..
    Åh! Underbart ! :) Min grabb avgudar att leka med äldre barn :) 

Vart i Gävle bor ni? :) 
  • Ijaah
    Bambusa skrev 2012-12-02 23:43:35 följande:
    och min dotter gillar yngre barn, haha.. vi bor utanför gävle då, i Skutskär.. men åker till bibblan i gävle, och ja vi gör de mesta i gävle..
    åh! ska vi ta och ses någon dag kanske? :) vore väldigt trevligt att ha kontakt med fler hemmaföräldrar :)
  • Ijaah
    Bambusa skrev 2012-12-15 13:57:18 följande:

ja, absolut.. känner ingen som är hemma med sina barn, och de är svårt å hinna träffa dom som har barnen på dagis..  bibblan ?  eller har du nå förslag?
    Åh! Jag har missat det här! Måste logga in oftare :( Bibblan kan vara svårt då mitt vilddjur gillar att härja mycket ;) Bästa vore utomhus eller hemma hos någon av oss isåfall =)
  • Ijaah
    Hemmaföräldern skrev 2013-01-02 22:54:45 följande:
    Den här gruppen har över 400 medlemmar, men alla finns förstås inte i Gävle: www.facebook.com/groups/10112139876 4/
    Är medlem där :) Finns inte en enda i gävle förutom jag :( haha
  • Ijaah
    Bambusa skrev 2013-02-08 17:15:49 följande:
    okej, ja de funkar bra de med.. just nu har vi influensa eller nå i huset.. men sen när vi är friska :) 
    Bara att du hör av dig när ni är friska så får vi boka in nåt :)
  • Ijaah
    Bambusa skrev 2013-02-10 22:05:22 följande:
    febern försvann lika snabbt som de kom.. skummt, men hela helgen har hon vart feberfri och inga andra tecken på sjukdom..  imorgon h
    ar hon kyrkis, men på onsdag tänkte vi åka till gävle å gå på knattebio, och sen mata änder.. ses då? bion slutar ca 12.201 sen tar de olika lång tid å kissa å få på alla utekläder (vi är fryslortar)
    Vad skönt att hon blev frisk fort! :)
    Fasiken att jag inte går in här oftare och tittar! Missar hela tiden när du har skrivit :(
    Grabben ska vara hos sin pappa nu i helgen men under nästa vecka någon dag kanske fungerar? :) 
Svar på tråden Hemmaföräldrar i Gävle?