• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Hoppas jag med, är rätt så skakig;((

• caroline 32

Kom en liten blödning till kl 1, den var större än den första. Sen inget mer. Min bm har givetvis stängt till 13, men KK ska ringa upp 10:15. Vågar inte röra mig!!! Har sjukskrivit mig idag;(.

• caroline 32

Sköterskan sa att jag inte alls skulle oroa mig men att jag får komma in för kontroll kl 14. Jag är sjukt nervös;((

• caroline 32

Allt är bra!! Nu var ärtan 2 cm och helt normalt allting. Hon kunde ej se var blödningen kommit ifrån.

• caroline 32

Helhjärtat jag har en stor mage som ej går att dölja, folk tror att jag är mycket längre gången än vad jag är. Hm inte heller bra för man får höra ideligen å vad länge det är kvar!!
    Idag kom illamående tillbaka med fullkraft, det som jag trodde var borta igår är alltså tillbaka idag. Läkaren igår frågade om hon skulle skriva ut starkare medicin åt mig vilket jag min idiot avböjde;((

• caroline 32

Ursäkta men nu är jag rätt trött på att må dåligt! Inget är gott, inget är kul för allt känns jobbigt;(. Hoppas att det vänder snart så man får lite energi....

• caroline 32

9+4 idag. Vaknade 9:50 idag och sov som en stock igen mellan 12-13 i soffan;((.
    Jag är annars aktiv och blir trött bara av tanken på att jag mår så här;(.

Välkommen och grattis Sezret! Vill gillar oxå Falun!

• caroline 32

Ja vi har varit i Falun 3 ggr med 3 + som resultat men bara ett barn än så länge;))

Ja jag mår illa som en gorilla, har mammabyxor, är trött, småonda bröst och allmänt nere för tillfället.

• caroline 32

Jag ska på inskrivning 21/11 och har bokat nupp 5/12. Rul blir väl i januari här med skulle jag tro.

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012