Gravid efter IVF i september 2012
Min granne och väninna och även chef på kvinnokliniken har lugnat mig så nu får jag försöka ta en timme i taget och lugna ned mig. Hon föreslog en samtalskontakt kring oron och kanske det inte är så dumt. Får fundera på det. Ska njuta av helgen och en resa till nära och kära i Uddevalla;))
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Allt gick jättebra idag! Eller ja, utöver att jag fick be BM om ursäkt för jag var tvungen att asgarva efter ett tag! Hjärtat slog, ryggrad, näsben, käkben, magsäck och hjärna fanns där och måtten var kanonbra! "Risken" blev 1/9100 så nu kan jag börja andas igen. Det kändes nästan ett tag som innan hon fyllde i alla uppgifter i datorn att "jag skiter i vilket, detta är ju mitt barn" men det är lätt att tänka så i efterhand också. Men nu vill jag nästan bara gråta av glädje. Lättnad kanske är en bra beskrivning... Så RUL är inbokad 130102!!!
Min lillebror fick veta nyheten idag och det var sambon som svarade på sms:et: XXXXXXX fick tårar i ögonen!!! hi hi.. Blödig är han min fina bror så det förvånar mig inte men blir så glad över hans reaktion.
Nähä... Nu bär det av in i duschen för att göra sig redo för morgondagen!
Håller tummarna Caroline att du kan hitta ett lugn!