Gravid efter IVF i september 2012
Bild kommer. :) Jag hade Johannes, vilken hade du nickie?
Bild kommer. :) Jag hade Johannes, vilken hade du nickie?
Baby lei: vi har samma bf :) nickie: nä han sa nästan på en gång att allt såg bra ut. Men han va lite fumlig när han skulle ta kort så den blev inte superbra.
Får inte upp bilden med ipaden. Någon som vet vad jag gör för fel? Det står laddar men bilden kommer inte upp. Provade minska bilden men det funkade inte heller.
Jag gjorde äggplocket den 14 september och det räknas ju som ÄL så det stämmer ju ganska bra. Han mätte dock fostret till 8+2 igår så det diffade på 3 dagar men han sa att jag ska räkna 6/6 som bf fortfarande. Får väl se på rul hur stor bebisen är då.
Där är det lilla livet. Huvudet är till höger och rumpan till vänster. Kan fortfarande inte förstå att den faktiskt ligger i min mage och sprattlar. :)
Underbart arla! Hoppas du slipper mer blödningar. Mår bra här men är trött som ett as.. Önskar jag kunde sova dygnet runt typ.
Min mage har faktiskt börjat lägga sig lite. Förut var jag jättestor på kvällarna men nu ser jag mer normal ut. Men har märkt på jeansen att det börjar bli trångt. Undrar när den riktiga bebismagen kommer? Efter vecka 12?
Jag tycker också det börjar bli lite jobbigt att ha vanliga byxor på mig. Men egentligen har jag ingen mage så jag vet inte om jag ska försöka hålla mig ifrån mammakläderna ett tag till. Idag blev det iaf vanliga leggings så jag kan släppa ut magen lite. Annars har jag mina "tjockjeans" på mig och dom sitter tight nu annars tappar jag dom nästan. Vill inte veta om jag lagt på mig mer än magen. :)
Håller tummarna för dig lillflickan!!!
Min chef berättade jag för dagen innan äggplocket eftersom jag skulle vara sjukskriven. Ingen annan på jobbet vet men tänker varje dag att jag ska berätta.. Vet inte hur jag ska säga det bara. Idag ringde jag och bokade första mötet med mvc. På tisdag ska jag dit. :) vet ni om man bokar rul redan nu?