• Lillflickan

Vilken lättnad rosa fjäril! Jag har tänkt på dig idag. Hoppas nu också tabletterna hjälper så du kan njuta ordentligt.

• Lillflickan

Vilken vecka är du i? Ska på kontroll i morgon men tror inte de ser något än. Är då v6+0.

• Lillflickan

Då finns det hopp om att det går att se något i morgon. Men ska inte stressa upp mig om det inte syns något. Det är tidigt.

Caroline, jag förstår hur du känner. Själv har jag mitt VUL den 29/10. Men det är bäst att vänta ändå så det inte blir oroligt för att man inte ser något. Kan ju vara lite olika ändå hur tidigt det går att se något.

• Lillflickan

Var på kontroll idag. Fortfarande för tidigt att se något tyvärr. Men han såg i alla fall en hinnsäck på 1cm och gulesäcken. Sist var det bara en liten prick. HCG hade ökat från 5000 till 13000 sen i måndags så det går åt rätt håll. Överstimuleringen hade börjat gå tillbaka också. Nu får jag vänta till 29/10 för det riktiga VUL. Då borde man se.

• Lillflickan

Usch rosa fjäril! Stackare! Blev det så illa! Men då har de i alla fall koll så du får i dig näring. Får du något mot illamåendet också?

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012