Helhjärtat skrev 2013-04-29 09:03:15 följande:
Idag ska jag och karln åka till Sthlm och gå på stand up med Schyffert och Gustafsson, det blir nog sista stora grejen vi gör nu innan bebis kommer. Känns så konstigt att bebis snart är här. Jag kan inte riktigt se längre än till bf datumet, efter det är det ett blurr i mitt huvud, kan inte planera något förens jag vet vad som gömmer sig därinne. Första barnet och allt kommer vara nytt, hur kommer jag må efter förlossning, kommer amning att funka, kommer bebis sova på nätterna osv osv. Spännande och läskigt på samma gång. :)
Åhh, visst var dom bra! Jag och killen åkte och kollade på dom här på uppsala konsert o kongress. Ville hålla mig i närheten av Uppsala ifall att :) Jag skratta så jag grät och hade sammandragningar resten av kvällen, men det var det helt klart värt :)
Igår var jag inne på akademiska och gjorde vändning på lillflickan, usch va obehagligt det är.
Dom lyckades iaf och nu kan jag bara hoppas att hon ligger kvar där. Får se på måndag var bm säger.
36+2 idag och inte lång tid kvar. Måste jag göra en till vändning så ska jag försöka få igenom igångsättning på en gång för jag orkar inte göra om det 3 gånger känner jag...