Är du också ett offer för pedofili?
Så nu kan du mejla till mig om du vill.
Så nu kan du mejla till mig om du vill.
Ja, jag går i terapi och tycker att det går väldigt långsamt framåt. Jag vill egentligen bara börja jobba på nuet efter som nuet har blivit mer problematisk för mig.
Jag känner mig ruskigt ensam och misslyckad som förälder. Min man är arg på mig och ser på mig med andra ögon än innan detta uppdagades. Han har tagit upp att han vill skiljas. Det rann väl över i bägaren när detta uppdagades för honom. Min tanke med att gå i terapi var egentligen att få ordning på mina egenheter och mitt humör. Men så handlade det om mycket större saker än så...
Någonstans har jag alltid vetat om det, men ändå så var det hela bara inte "mig" som det handlade om.
Hur jag bearbetar dem? Hm.. jag vet inte, egentligen skulle jag vilja berätta om det för hela världen! jag har ett skrikande behov av att lyfta fram mina efterenheter från den mörka skamvrån.
Jag skäms inte, tvärtom jag är väldigt stolt över mig själv om min egen styrka.
Men jag vet redan nu att det inte är någon där ute som klarar av att lyssna på min historia utan att det kommer på köpet att de anklagar mig för ha förstört deras liv, deras dag, skäller på mig för att jag "hittar på", sätter en diagnos på mig, utan att ens veta hela bilden, jag har fått höra så många förolämpningar från mina bröder, mamma och delvis av min man. Så att jag får lust att själv lägga mig på deras nivå.
Men jag är stark....
Jag har till och med varit smått aktiv i ett inlägg där pedofiler pratar om sin läggning som om det bara är en tidfråga innan det blir accepterat. Insåg kort därefter att de flesta verkar vara väldigt små och sorgliga människor med ett stort empatiskt handikapp.
I mitt huvud leker jag med tanken på alla möjliga hämndaktioner. Känns hopplöst när jag sen ögonblicket senare kommer på att jag måste bli kriminell för att kunna verkställa dem. Så jag funderar på andra idéer istället.
Hör av dig till mig! (JAG)
*Värmer*
Jag är intresserad av att göra en spårning.... deras sjuka värld är nämligen väldigt liten...