Inlägg från: Anonym (Offer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Offer)

Är du också ett offer för pedofili?

Finns det fler där ute som precis som jag satt igång ett arbete med att bearbeta det som pedofiler har utsatt er för?

Hur går ditt arbete med dig själva? Man/kvinna, ålder? Hur mår du? Vad för sysselsättning har du idag? Hur ser du på kärlek, förhållanden, familj idag? Vad för hjälp finns det att få för en vuxen, typ av terapi? Hur hanterar du era erfarenheter idag? Har du pedofilen i din närhet än idag?
    Många frågor..

Själv är jag en kvinna på 33 år och skulle kunna vara vem som helst  av er där ute, arbetar, sunda vanor, gift. Bortsätt från några saker som skiljer mig från många. Jag kan räkna upp namn på minst fem män som har utsatt mig för sexuella övergrepp under under min barndom och jag var två år när det började...

• Svar på tråden Är du också ett offer för pedofili?
  • Anonym (Offer)

Hur kan vi byta kontakt uppgifter utan att avslöja våra nicknames, vet du det? Jag skulle såå behöva pratat med någon som tampas med det som du beskriver så bra.

Jag skulle kunna skapa mig en ny mejladress, jag återkommer igen om det. Om du skulle vara intresserad vill säga.

Svar på tråden Är du också ett offer för pedofili?