Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Förlorat min bästa vän

Jag vill bara säga att jag beklagar och att jag hoppas att när din tid är inne att ni får återförenas.

• Anonym

Beklagar sorgen, han har det säkert bra där han är nu. Det är säkert svårt nu men det kommer kännas bättre med tiden, låt det bara ta tid. Lycka till!

• Anonym

Natten till i tisdags dog min älskade pappa. Han tog livet av sig genom att elda upp sig... :( För att göra saken jobbigare är jag gravid och väldigt känslig just nu. Jag är mest ledsen över att ingen insåg hur dåligt han mådde och att han led så mycket innan han dog. Själva döden känns inte så illa om jag tänker på honom, det är mest för egen del som jag önskar att han levde. HAN lider ju inte av att han är död, det gör alla vi som han lämnade efter sig. Vi som gråter varje dag, saknar hans röst och inte önskar något mer än att få träffa honom igen...

• Anonym

Ungefär såhär känner jag med. Fast jag var gift med min bästa vän.
    Nu har jag bara läst TS...

Själv hade jag varit ihop med min man i över 19 år. Vi har tre fina, underbara barn ihop och en dag för snart tre veckor sen bara dog han. Ingen förvarning, ingen sjukdom, han bara dog =(

Jag visste inte att det kunde göra så ont i kroppen. Han var mitt allt, han och barnen.  

Mvh
    Marie 

• Anonym

Ja, utan barnen vet jag inte vad jag gjort...

Tack

Svar på tråden Förlorat min bästa vän