Lavinen skrev 2012-10-02 08:25:08 följande:
Jag vet...man får inte äta för många Crips men nån är det ju värt! Jag har också samma fenomen...väger mig ca två ggr i veckan och ena gången har jag gått ned ett kilo för att nästa gång gått upp det samma. Frustrerande speciellt när kläderna passar bättre än på länge. Fattar ingenting?
Andra dieter testade i omgångar: ViktVäktarna, Cambridge, GI, Nutrilett osv I have done it all babe
Inklusive LCHF... Men då körde jag utan kolisar alls och direkt efter en Cambridge-kur = Inte lyckat. Snart där efter blev jag akut opererad för gallsten. Så därför är jag nu rädd att bara äta fett för har man tendens att inte gallan tål det är det mindre lyckat.
Du då?!
Jaaa så ser väl min historik ut oxå ungefär... Har aldrig testat GI dock... 2010 började jag med Cambridge och gick ner 41kg... Sen var jag tvungen att fortsätta pulvra för att hålla vikten i schack... Så de senaste 2½ åren har jag pulvrat kombinerat med mat... Det är låååång tid så jag förstår om det tar lite tid för kroppen att fatta... Från igår till idag gick jag ner 0,5kg!
Skönt! Gissar att det var mensen som gjorde att jag gick upp lite före dess...
Hur går det nu för dig? Några framgångar?
Jag har känningar i njurarna nu... Men jag hoppas det går över...