jagvetefan skrev 2012-10-03 21:20:06 följande:
Jaaa så ser väl min historik ut oxå ungefär... Har aldrig testat GI dock... 2010 började jag med Cambridge och gick ner 41kg... Sen var jag tvungen att fortsätta pulvra för att hålla vikten i schack... Så de senaste 2½ åren har jag pulvrat kombinerat med mat... Det är låååång tid så jag förstår om det tar lite tid för kroppen att fatta... Från igår till idag gick jag ner 0,5kg!
Skönt! Gissar att det var mensen som gjorde att jag gick upp lite före dess...
Hur går det nu för dig? Några framgångar?
Jag har känningar i njurarna nu... Men jag hoppas det går över...
Det var bra jobbat att fixa 41 kg med Cambridge! Jag gick på ren-kur i 7 veckor och gick ned 13...men sedan blev det pannkaka av alltsammans. Igen. Nu behöver jag förlora typ 30 kg. Minst. Har BMI 35 vilket inte är skönt för kroppen. Ont i knän, höfter å rygg... Drygt.
Grattis till viktnedgång!! Jag har också fått resultat på vågen - 1 kg
Hade också mens just så det kanske gjorde sitt till. Min sambo går ju på samma diet som mig förresten. Han går förstås ned snabbare och mer. Inte helt otippat. Men det ger ju mig en sporre att vi gör nåt rätt iaf - även om min viktnedgång går segare.
Har du känningar i njurarna? Hur känns det då? Jag fattade aldrig att det var gallan som jag hade ont i då jag blev opererad... Det finns då mycket man kan åka på.
Har du nåt bra brödrecept?!