• emelielj

vul v 6+3 inget foster? ofostrig graviditet?

Usch då, hoppas att dom har fel ts!

Jag är i samma situation som du.
    I vecka 6 och har blött i flera dagar.
    Inga symtom mer än positivt test.
    Gynakuten ville inte ta emot mig innan v 7+1.
    Usch för ovissheten!

MEN, till mig sa dom att anledningen till att dom inte brukar göra vul innan 7+1 är för att risken finns att man inte ser nåt, fastän allt egentligen är bra! Så varför dom sa så låter konstigt.
    Visade testet redan negativt? Det var ju lite konstigt och inget bra tecken tyvärr :(

• emelielj

Det är olika med testen. Min vän fick negativt test efter tre veckor och min systers test blev negativt efter några dagar.

• emelielj

Vilken vecka borde du vara i nu?
    Jag har slutat blöda men har inte heller några symtom. Har vul på torsdag.
    Börjar nästan bli rädd för att gå dit och gå bekräftat mf som jag är rädd för.

• emelielj

Jag är i v 6+2. På torsdag har jag mitt vul och är då i 6+5.
    Hoppas att dom ser nåt!

• emelielj

Var på vul idag. 6+5 och inget hjärta sågs.
    Han sa att fostret såg ut att vara lite mindre än vad jag trodde så jag kanske är mindre gången än vad jag trott, eller så lever den helt enkelt inte.

Fick en ny tid om 11 dagar och då ser man mera. Hur ska jag kunna vänta tio dagar till?

Om det nu är mf, borde inte allt komma ut nån gång med större blödning och smärta?

• emelielj

Va underbart att du fick se ett litet hjärta!
    Det visar vad några dagar kan göra skillnad :)
    Ja väntan är olidlig verkligen. Hade väntat två veckor på igår och vet inte hur jag ska vänta tio dagar till.. 6+5 var jag igår så det är rött sent ändå, men får väl hoppas.

• emelielj

Idag fick jag Veta att det är MA.
    Inga mer blödningar och ingen smärta så nu måste jag vänta på att det ska sätta igång.

• emelielj

Tack för dina tankar. Beklagar till dig! Va hemskt.
    Jag har också fått cytotec som jag ska ta när jag har en dag ledig, ifall att det gör ont länge. Det tyckte doktorn iaf.

Har inte haft ont alls än, får väl se om det startar av sig själv snart eller om jag hinner ta tabletterna innan.
    Jag har ju en son som är mitt allt nu men jag har fortfarande gravsymtom så jag går runt och är supertrött hela tiden. Synd att jag inte orkar leka så mycket med honom och lä
    Längtar tills detta är över!

Kran till dig

Svar på tråden vul v 6+3 inget foster? ofostrig graviditet?