Rengbågsförsök?
Japp hade missat samtal vid 12 tiden :) så nu har vi missat två återbudstider. Menmen. Vi e ju lite uppe i annat nu, så just nu gör det inget att vi får vänta :)
Japp hade missat samtal vid 12 tiden :) så nu har vi missat två återbudstider. Menmen. Vi e ju lite uppe i annat nu, så just nu gör det inget att vi får vänta :)
Minmio: om sisådär en vecka :) känns supr spänannde :)
Minmio: har hört att de vill att man gör iaf två stimulerade insem innan ivf hos dem. Men hoppas ni får börja ivf köa direkt :) spännande :)
Werty: har ni gjort et nu? :)
Werty: så kul!! Frös de resten då? Hur många celler? Såååå spännande! :D japp, börjar spruta till helgen eller början av näsa vecka, får se när mensen kommer. Är exited! :)
Hallå tjejer! Idag kom mensen, tre dagar tidigt. Hade en 24 dagars cykel nu. Aja. Imorgon börjar jag spruta! Spännande :D skall ringa på måndag o boka vul till på fredag. Hoppas allt kommer gå bra nu :)
Werty: hur går det? Vilka sprutdagar gjorde ni vul? Vilken sprutdag började ni med den andra sprutan? E helt förvirrad här. Haha
Werty: tack för svar :) ska maila dem imorgon, gissar att jag får mer koll efter det. Kan tänka mig att tiden masar sig fram. När är td?
Har nu fått svar från min klinik, skall på vul på fredag på sprutdag 6 :) skall även börja ta äggenfårintelossna sprutan denna dag. Den sprutan skall tydligen tas på morgonen :) nu är enda problemet att triangeln inte kan se vår betalning!? Som vi gjorde för iaf 2 veckor sedan...
Håller tummarna för er regnbagsbaby och infinity! :D