Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Rengbågsförsök?

Skevis: hahahahah! :D håller tummarna att du bara testat förtidigt :) man kan göra ostimulerad ivf men det e nog väldigt ovanligt. Man kan ha långa protokollet då man först nedregleras med nässpray o sen tar hormoner. Eller korta som bara är sprutor. Det är för att få så många ägg som möjligt, det ökar chansen för graviditet o kanske ha turen att få något till frysen :)

• LiveYourDreams

Skevis: man gör ul cd 7 på korta protokollet o då får man sedan en tid för äp, om allt ser bra ut. Vissa får göra en koll till runt cd10 om äggen inte är tillräckligt stora på cd7. Vi räknar tex med att kunna börja spruta runt 15/11 o tror att äp kommer ligga mellan cd 9-14 så det e svårt o veta i förtid.

• LiveYourDreams

Skevis: ja på korta protokollet är det så. Verkade mkt först, men det e ganska logiskt omän mkt att sätta sig in i. Tack för tummarna! De hoppas vi med, när vi väl börjar spruta :)

• LiveYourDreams

Rainbow dash: stort lycka till! Hoppas det tar sig nu :) när vi gjorde insem visste egentligen bara tvä nära vänner till oss o våra chefer. Nu är vi ganska mycket mer öppna. Min mamma vet tex. Sen är det väl inget ja går runt o babblar om, men eftersom jag får frågan flera gånger i veckan: vill inte ni ha barn/ när ska ni skaffa barn? Så orkar jag inte hållla på o ljuga mer. Folk blir rätt tysta när man svarar: vi har försökt o det har inte gått så bra.

• LiveYourDreams

Ni som varit på triangeln: betalar man provtagningen där direkt?

• LiveYourDreams

Min o min frus chefer vet. Men kan inte säga att man blir populärast på jobbet. Jag har också ett jobb som jag inte egentligen kan vara borta ifrån med kort varsel, menmen..

• LiveYourDreams

Werty: vi ska dit på tisdag :) hur går det för er?

• LiveYourDreams

Nu har jag letat som tusan efter en vägbeskrivning till triangeln. Är det svårt att hitta dit?

• LiveYourDreams

Regnbagsbaby: beklagar missfallet :( låter väldigt jobbigt :(

• LiveYourDreams

Vi är påväg hem från danmark o vårt uppstartsmöte inför ivf i november. Gillade kliniken o framförallt dr kåre supermycket! Skall ta 175ie puregon när jag bäl börjar spruta :)

Svar på tråden Rengbågsförsök?