LiveYourDreams:
Vi tänker likt som er, att OM man kommer till IVF berätta för någon nära då det är en så stor sak.
Rainbow Dash:
Ja nu jäklar blire av
Tror på att ta det i naturlig cykel
om man kan.
Bra även att ta hjälp av ÄLtester och koll av båsor.
Vi tänkte köra i naturlig cykel men jag hade kollat upp anledningen till spottings (som jag har), att det är pga lågt progesteron och då stöts slemhinnan ut för tidigt, ägget får heller ingen chans att fästa. Många som får tidiga missfall har oftast fått hjälp av xtra "proggisar" och blivit gravida direkt. Fick spottings på första försöket och bedde om proggisar vid andra, spottings försvann!!
Har ni inte stimulerat något? Typ hälsokurer med rosenrot, grapefrukt osv som man läser om.
Lyckan 382:
Önskar att jag kunde berätta mer men ällllskar hemlisar och att överraska
Har svårt för frågor annat än ex. fruns bror :
-Vadå, lesbiska har väl bara 2 ställningar? saxen å 69:an! HAHAHAHA... så himla bra!
Infiniity:
Igår kväll fick jag väldiga stickningar i magen och efter det har jag molvärk, alldeles för tidigt för att ett ägg ska ha kunnat fastna än, så livmodern meddelar bara att den jobbar på kanske. Ägget fäster tidigast dag 3 och borde fastna innan dag 10. Det kan ta ägget 3-5dagar att nå livmodern efter det befruktats.
Tiden går såååå sakta....håller med! Å ni är ju iaf en dag före oss, hoppas nån av oss plussar.
Tänk om ni plussar på första
Vad ska man göra för att tiden ska gå fortare??? Tips??
Vi har unnat oss lite fina MOLO kläder på tradera i strl 56, Dom med regnbågsfärger
Jättebra tidsfördriv att kolla runt på fina saker.