• AnnaTr

Rengbågsförsök?

Någon som varit på gyn Grönlund? Vi fick tips om den kliniken av nordic-ivf center så vi tänker byta från storkkliniken till denna klinik från och med nästa insemination. 2300 för en insemination istället för 4000!!!! 

• AnnaTr
    LiveYourDreams skrev 2012-11-20 20:32:47 följande:
    Annatr: vet inte om du kommer ihåg, men du o jag har pratat om gyn grönlund innan ;) vi har gjort våra fyra insem där. Skulle aldrig
    Göra en ivf där o aldrig fler än en sisådär 4 insem. E väldigt trevliga men e löpande bandet o de har väldigt dålig koll på hur det går för en osv. Nu när jag har något o jämföra med tycker jag de e sådär faktiskt.
    Haha, jag hade det på känn! Att jag pratat med några om dessa. Jämför du med svenska sjukvården nu eller vad jämför du med? Tråkigt att det känns så... Vi har ju gjort fyra inseminationer på Storkkliniken och känner att pengarna rullar iväg, därför känns Grönlund betydligt bättre ekonomiskt sätt plus att resan blir kortare. Vi ska nog testa iaf! Trevliga är ju bra... =) Menar du att dom inte följer upp efteråt och så? Hur går ett besök till hos Grönlund? :) 
  • AnnaTr
    regnbågsbaby skrev 2012-11-20 20:59:03 följande:
    Det blir nog inga fler försök för oss....fan vad jag känner mig bitter..
    Åh... Varför inga fler försök? 
  • AnnaTr
    regnbågsbaby skrev 2012-11-20 21:22:38 följande:
    Pengarna rinner iväg.... Jag tror att vi har misslyckats denna gången
    Usch, det är verkligen en kamp detta med pengarna.. Önskar att man hade massor med pengar, då hade det kanske inte varit lika jobbigt.. Hur många försök har ni gjort nu? 
  • AnnaTr
    LiveYourDreams skrev 2012-11-21 06:05:16 följande:
    Annatr: jämför med den danska klinik vi har nu. Det finns ingen uppföljning alls på gyn grönlund. Jag har tex inte hört av mig sen vår senaste insem o ingen har frågat hur det gått. Så undrar hur noga de är med att följa upp tex antalet barn en donator får ge upphov till. Ni kommer dit, anmäler er. In o välja donator i pärm, hoppa upp i stolen medan han hämtar strået. O sen insem på max två min o sen såfort det är insprutat hoppa ner o gå. Ingen ligga kvar tid eller så. Ganska kliniskt. Minmio: japp vi fick tid 6/12. Har hört om flera som fått vänta 1-2 månader på kallelse till kurator så do not worry :) hahahahaha satte ni upp den? :D
    Okej.. Vi får åka dit och se vad vi tycker då. Vad heter den danska ni är vid nu? 
  • AnnaTr
    Rainbow Dash skrev 2013-01-02 20:21:06 följande:
    Va? GRATTIS! Började precis fundera på att starta en ny positivare tråd (som inte är felstavad i rubriken -det stör mig ordentligt :) Äntligen ett plus i tråden!
    TACK! Ja, tänkte att jag skulle komma med lite positivitet! Känns overkligt! Mmm.. felstavning är något jobbig! :D 
  • AnnaTr
    Regnbågsbebis1 skrev 2013-01-04 21:23:21 följande:
    Grattis till plusset :D
    Tack! Och ni är också gravida förstår jag.. :) 
  • AnnaTr

Tack för alla grattis! Önskar så att alla fick se den där stickan visa något roligt!!! 

• AnnaTr
    Regnbågsbebis1 skrev 2013-01-06 18:26:28 följande:

ja vi är ju det :) är i v.16 nu
    Spännande! Hur mår du/din partner? :) 
Svar på tråden Rengbågsförsök?