• Snöfrid

Rengbågsförsök?

Varärstorken skrev 2014-01-30 17:04:35 följande:
    Tråkigt snöfrid! Hoppas att det går bra för er nu! Stort lycka till!

ja tack äl stickan gav utslag idag. Så på måndag får vi åka och göra frysåterinsättning! sån jäkla tur. Om det hade blivit positivt igår hadd vi fått vönta till nästa månad , för det hadd varit " fel" dag eftersom de har helgstängt!
  • Snöfrid

GRATTIS!!!!! Va kul för er! Det lönar sig att ligga på ska ni på utredningssamtal om 2 veckor?

Varärstorken skrev 2014-02-05 09:18:01 följande:
    Nu har de ringt!! Vi ska dit om mindre än 2 veckor!! Här går det undan :) Är så otroligt lycklig!

• Snöfrid

Åhhhh grattis!! va roligt för er!

Varärstorken skrev 2014-02-23 12:19:10 följande:
    Nu har vi varit på vårt första besök och det gick bra. Vi ska få göra ivf, vilket känns jättebra! Nu väntar vi på en tid till kuratorn men sen hoppas vi att vi får börja. Så lyckliga!!!

• Snöfrid

Är det du eller din fru som ska bära? spännande!

Varärstorken skrev 2014-02-23 12:19:10 följande:
    Nu har vi varit på vårt första besök och det gick bra. Vi ska få göra ivf, vilket känns jättebra! Nu väntar vi på en tid till kuratorn men sen hoppas vi att vi får börja. Så lyckliga!!!

• Snöfrid

Får man fråga hur gamla ni är? Jag är 32 och min fru som ska bära är 37. Det är.därföf hon börjar, sen ska jag ockdå bära förhoppningsvis

Varärstorken skrev 2014-02-24 15:24:50 följande:
    Det är jag är det tänkt, hoppas att det går vägen. Jag har ju några år på nacken. Idag fick vi kallelsen till kuratorn.

• Snöfrid

Har du nån anledning att tro att dina ägg inte skulle vara bra? Va bra annars med en sån klinik i london! Vi ska göra återinsättning på måndag!

Varärstorken skrev 2014-02-25 08:36:06 följande:
    Jag är 34 och frugan är yngre. Så vi tänkte likadant, att jag som är äldst börjar och sen får hon göra det (om hon vill). Vi har spanat lite på en klinik i london där man kan få göra äggdonation inom paret. Jag vill så gärna uppleva en graviditet och skulle det inte funka med mina ägg så kanske hennes skulle funka. Men nu hoppas vi såklart att allting går bra på sahlgrenska och att jag blir gravid superfort!

• Snöfrid

Ok! Hoppas att det går bra! Min fru var också orolig eftersom läkarna nämnde hennes ålder ofta. Men på första försöket fick de ut 10 finfina ägg och det vart till 8 embryon 37 år till trots får hoppas att det leder till en graviditet nu! Då kanske det blir bebis till jul. Jag hoppas att jag också kan bära sen. Jag vet att jag har svårt att bli gravid. Jag håller iaf tummarna för er! Förstår att det är svårt att låta bli att oroa sig! Speciellt när man som vi är lite äldre!

Varärstorken skrev 2014-02-28 15:26:09 följande:
    Nej egentligen inte. Inte mer än att de är lite äldre. Sen har min syster haft fertilitetsproblem och gjort ivf utan att få några ägg tilbaka.

• Snöfrid

Japp idag var vi till Uppsala för återinsättning! När vi kommer in i rummet säger doktorn att de tinat upp ett embryo, som inte klarade sig helt och hållet. Så de tinade upp ett till. Det klarade sig inte heller helt och hållet. Vi blev skräckslagna och trodde att då får vi nog vänta till nästa månad. Men då sa han att det inte egentligen är nåt fel på embryona, att de bara är liiiite sämre. Och han frågade om vi ville ha Båds två . Självklart ville vi det! Han informerade om "risken" för tvillinggraviditet! Haha vinstlott tycktr jag och min fru! Så nu ligger vi här och ska mysa och kolla film, och min fru har 2 embryon i sig! Hoppas det tar sig nu och att det blir tvillingar♥♥♥

• Snöfrid

Åhhh va underbart vi hoppaw verkligen på tvillingar eftersom vi gärna skulle vilja ha stor familj, men är båda lite äldre

rainbow1 skrev 2014-03-03 18:06:24 följande:
    Vi har två tvillingpojkar på 3,5 månad och det är helt underbart ! Hoppas det tar sig för er, våra blev till genom insemination på akademiska :) ett stort lycka till till alla som är mitt uppe i försöken :)!

• Snöfrid

Testdag är 21/3 . Ja det är verkligen alltid nervöst! Nu har vi 4 st embryon kvar i frysen. Hoppas att det här lyckas och att de 4 kan bli kvar till syskon! Varärstorken hur går det för er?

Svar på tråden Rengbågsförsök?