Rengbågsförsök?
Vi hade et förra måndagen och är alltså på ruvardag 11, vi tjuvtestade imorse och det fanns ett tydligt svagt andra streck
Vi hade et förra måndagen och är alltså på ruvardag 11, vi tjuvtestade imorse och det fanns ett tydligt svagt andra streck
Vi testade "gravid 2-3 veckor" i fredags! Efter första ivf ( hade tjuvtestat i sju dagar innan och testlagrets tester blev starkare för varje dag den 18 december ska vi göra ultraljud! Det ät min fru som bär. Hon har redan sedan ca 2 veckor varit ilmamående, humörsvöngningar etc
Vi gjorde 2 inseminationer först och i vårt län får man bara 2 inseminationer och 2 ivf. Vi fick 7 perfekta embryon till frysen också även fast vi hade haft fler inseminationer hade vi nog valt att görq ivf när vi gjorde det, då vi är lite äldre. Jag är 31 och min fru är 37. Och vi vill ha så många barn som Möjligt Jaa SannaM svårt att veta vart man hör hemma här men här verkar ju vara bra
Japp vi bor i Södermanland vi hade tur, fruns ägglossning kom på exakt rätt dagar två månader i rad, så vi gjorde 2 inseminationer på 2 månader! Sen hann vi med " inför ivf" besöket på en måndag och min frus mens började i slutet av veckan och hon kunde börja med hormonsprutor till den helgen annars kan det ju bli så mycket väntamde då Uppsala har stängt på helgerna.
Japp vi bor i Södermanland vi hade tur, fruns ägglossning kom på exakt rätt dagar två månader i rad, så vi gjorde 2 inseminationer på 2 månader! Sen hann vi med " inför ivf" besöket på en måndag och min frus mens började i slutet av veckan och hon kunde börja med hormonsprutor till den helgen annars kan det ju bli så mycket väntamde då Uppsala har stängt på helgerna.
Åhhh härligt! Grattis till er son! Det känns så otroligt att min fru faktislt är gravid. Kommer kännas mer verkligt efter ultraljudet vi har bott i Flen i ett år ca nu, men bodde faktiskt i eskilstuna innan det En sak som jag är osäker på är hur man räknar veckorna exakt. Min frus senaste mens första dag var 26/10. Vilken vecka är hon i graviditeten då? Vecka 6?
I