Rengbågsförsök?
LiveYourDreams skrev 2012-10-03 19:33:21 följande:
Werty: känns som jag bor på deras hemsida :) kåre skrev att vi bara betalar för proverna nu. O resten sen. När har ni planerat äp? Jag tror vi kör ner dagen innan äp o bor på hotell. Eftersom man ska vara fastande innan. Får gå upp så himla tidigt annars, har 30 mil bara till helsingborg hemifrån. Vill att det ska bli november nuuuu :) hinner inte köra försök i oktobercykeln, med tanke på när vi fått tid hos triangeln o sen att recepten ska skrivas om o sen att hämta medicinerna (som man måste beställa) men känner att november kommer bli en bra månad. Hur har ni mått av sprutorna? :)Jag tror att vi kommer få veta om det blir äggplock och isåfall när efter UL imorgon. Åker ni färjan från H-borg över? Jag hoppas att det blir en hotellnatt, Köpenhamn är mysigt så man kan ju passa på! Min sambo har inte mått särskilt konstigt på sprutorna, vi har den lägsta dosen och den korta varianten så det kanske beror på det? Hon har sagt nån gång att hon känt av molvärk typ. Sprutorna i sig är inte heller så farliga, hon blundar och jag sticker :) Hur kom det sig att ni valde ivf i Danmark till slut?