Rengbågsförsök?
När ett regnbågspar försöker skaffa barn
Här är man på BIM -2
Har hugg i HÖ äggstock ibland (den som släppte)
Igår fick jag rejält ont i huvudet och var yr, inte direkt migrän men nära på.
Iförrgår natt började boobisarna värka som bara den, vaknade då jag "låg" fel på dom, gick över under dagen och nu känns dom ömma från och till.
Idag fick jag en släng av illamående.
Känner inga tecken på tanten än men då jag får xtra progesteron så vet jag inte hur kroppen kommer vara denna cykel. Tänker INTE testa...tänker INTE testa...
BIM idag och ett negativt test MEN vet ju att det är lika vanligt att plussa långt efter BIM... så ska väl inte ropa F_N än!
Inga tecken på några lingon i skogen iaf Oups! Det där lät som om man inte ansat sig på några år...HAHAHA!!
En fråga om IVF, blir man alltid satt på att ta ngt preparat? Alltså måste man stimulera cykeln innan äggplock osv? Läser om sprutor och nässpray osv. Är det bara innan äggplock för att maximera "skörden"?
Okej, vilken planering. Är det alltså efter mens man börjar med sprutorna?
Vi hoppas det blir stora och fina blåsor för er och Werty
Måste bara få berätta en sak
Glömde gravtestet framme i söndags och svägerskan såg det fick dra en rövarhistoria om att jag genomgår cellprovskoll där dom upptäckt förändring som måste medicineras MEN att jag inte får ta medicin utan ett test som garanterar att jag inte är gravid. Sa att jag inte riktigt vill prata om det förens jag känner mig redo då jag inte vet allt än.... Tror inte hon gick på det men fick henne att lova att inte berätta för familjen iaf Till saken hör att jag faktisk hade en helt oskyldig (visade det sig) förändring förra sommaren efter cellprov, så jag ljög inte helt iaf.
Kände mig så hemsk då hon och bror är dom enda som kommer få veta direkt efter plusset, vi umgås som en liten familj vi 4 eller 5 då dom har en 1 åring själva.