• Riica

Söker vänner att snacka eller umgås med

Hej. Är en 20-årig tjej från Falköping som söker nya bekantskaper. Har en son på 19 månader och en liten dotter på 5 veckor. Skulle gärna snacka eller träffa någon som är på samma plats som mig i livet då jag inte har så många vänner med samma intresse.

• Svar på tråden Söker vänner att snacka eller umgås med
  • Riica

Hej, vad spännande :) min lille är ju redan 3 månader men det är ju inte så jätte att skillnad :) hur är det med dig annars? :)

• Riica

Åh, jag förstår det. Jag hade turen att slippa gå över tiden med mina två, min lille är så snäll så. Tiden går jätte fort när de väl är ute, man har liksom att göra då :)

• Riica

Åh jag som skrivit fel, ska ju stå lilla. Den minsta jag har är ju en flicka :)

Ja, man blir lätt otålig när man vill få föda och träffa sin lilla bebis. Sedan vips så försvann tiden och de är redan några månader^^ vad har ni för namnförslag då?

• Riica

Åh, sjukt fina. Gillar också lite mer ovanliga men killen är halvt inne på det spåret så har inte blivit jätte unika kanske :) Jag tyckte det var lite lättare när man fick se sitt barn så vi får hoppas det är så för dig också.

Hur gick det för dig idag? Kram

• Riica

Jag får gratulera, vad roligt att äntligen fått träffa den lille va? Och vad skönt att det gick bra då med sån dramatik.

Så det var inte lättare för er trots att ni såg barnet :)?

Svar på tråden Söker vänner att snacka eller umgås med