• Riica

Söker vänner att snacka eller umgås med

Hej. Är en 20-årig tjej från Falköping som söker nya bekantskaper. Har en son på 19 månader och en liten dotter på 5 veckor. Skulle gärna snacka eller träffa någon som är på samma plats som mig i livet då jag inte har så många vänner med samma intresse.

• Svar på tråden Söker vänner att snacka eller umgås med
  • LeylaMoaser
    Riica skrev 2012-09-13 16:25:03 följande:
    Hej. Är en 20-årig tjej från Falköping som söker nya bekantskaper. Har en son på 19 månader och en liten dotter på 5 veckor. Skulle gärna snacka eller träffa någon som är på samma plats som mig i livet då jag inte har så många vänner med samma intresse.

. Hejsan :) jag är 18 o väntar mitt första barn. Tyvärr bor jag inte nära dig, men kul att ha någon att prata med kanske? Adda mig gärna på fb: Leyla Moaser :) finns några st men jag är den som har tidslinje hehe. Kram
  • dark baby angel

hej är 23 å väntar mit 3 barn hae en son på snart 5 år och en dotter som blir 3 nästa år =)

bor tyvärr i bolnäs men vill gärna prata 

• iva 20

HEJ ! Jag är 21 år med dotter som är 11 månader gammal . tyvärr jag bor inte i din stad men gärna prata

• zzandra03

Sandra heter jag och är 19 år som har en dotter på 3 månader. Bor i Borås tyvärr. Men lägger till dig på fb :)

• Linnéa D

Hej, jag är en 19-årig tjej som just nu är mammaledig med min dotter på 4 månader. Skulle vara kul att ha någon att prata med då dagarna kan bli ganska långa ibland.

• Trollstav

Hej, är 20 år och pratar mer än gärna:) Bor i Skövde men är inte mamma än ^^, Hoppas på att bebis vill komma ut snart då jag hade BF för tre dagar sedan. Vore kul att prata med någon i ungefär samma situation i närheten :D 

• Riica

Hej, vad spännande :) min lille är ju redan 3 månader men det är ju inte så jätte att skillnad :) hur är det med dig annars? :)

• Trollstav

Förutom att jag tröttnat på att vara gravid och ont i kroppen så är det bra x) Dagarna går så sjukt segt nu! Finns ju ingenting att räkna ner till på samma sätt längre.. Nu är det bara att väna som gäller :) Hur är det själv? :) Och hur går det med den lille? :) Kan tänka mig att tiden går mycket snabbare när dem väl är ute? ^^,

Svar på tråden Söker vänner att snacka eller umgås med