Inlägg från: Regnig måndag |Visa alla inlägg
  • Regnig måndag

Ger ni ert barn drickor och annat inne i butik, innan ni har betalat?

Ja det har hänt men inte särskilt ofta. Sist jag gjorde det var för att jag fick ett migränanfall helt plötsligt (brukar känna innan men inte denna gång) och jag har svårt att svälja tabletter utan vätska.
    Jag förklarade och det var inga problem alls. Ser inte problemet om det är speciella tillfällen och man betalar i kassan men på rutin pga taskig planering är det inte ok.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Regnig måndag
    JUSTICE skrev 2012-09-02 22:35:14 följande:
    Gnäbb gnäbb gnäbb! Vilka gnällhönor det fanns här i tråden då! Har ni verkligen inga vettigare problem att diskutera eller är detta de nya världsproblemen? Jösses! Hur ORKAR man gnata och tjata om alla dessa löjliga saker på fl hela tiden? Belys något viktigt och betydelsefullt istället SOM HAR EN MENING eller är utvecklande! Vad får ni ut av det liksom?
    Varför läser du och framförallt skriver du i tråden om den nu är så meningslös?
    Varför gör du inget viktigt, betydelsefullt och utvecklande istället?
  • Regnig måndag
    JUSTICE skrev 2012-09-02 22:48:31 följande:

Nu menade inte jag att själva tråden var meningslös osv utan att det är meningslöst och framför allt LÖJLIGT att sitta och gnabbas över dessa småsaker. Kan man inte bara prata i normal ton eller är det omöjligt på fl? Alla trådar verkar ju spåra ur förr eller senare. Pratar ni såhär utanför nätet också eller?
    Jag förstår det men frågan kvarstår varför inte du gör de där meningsfulla sakerna istället för att tjafsa.
Svar på tråden Ger ni ert barn drickor och annat inne i butik, innan ni har betalat?