Inlägg från: JUSTICE |Visa alla inlägg
  • JUSTICE

Ger ni ert barn drickor och annat inne i butik, innan ni har betalat?

Gnäbb gnäbb gnäbb! Vilka gnällhönor det fanns här i tråden då! Har ni verkligen inga vettigare problem att diskutera eller är detta de nya världsproblemen? Jösses! Hur ORKAR man gnata och tjata om alla dessa löjliga saker på fl hela tiden? Belys något viktigt och betydelsefullt istället SOM HAR EN MENING eller är utvecklande! Vad får ni ut av det liksom?

• JUSTICE
    BymBym skrev 2012-09-02 22:37:44 följande:
    JUSTICE - jag pluggar till socionom på vardagarna och jobbar extra med personer med autism på helgerna. Rätt skönt med meningslöst bjäbb ibland

Okej visst kan man sitta och prata vanligt om oviktiga saker för att bara koppla av framför datorn, men det är lite löjligt när man ser en del som på riktigt blir upprörda och bråkar över meningslösa trådar på nätet.
  • JUSTICE
    Regnig måndag skrev 2012-09-02 22:40:54 följande:
    Varför läser du och framförallt skriver du i tråden om den nu är så meningslös?

Varför gör du inget viktigt, betydelsefullt och utvecklande istället?

Nu menade inte jag att själva tråden var meningslös osv utan att det är meningslöst och framför allt LÖJLIGT att sitta och gnabbas över dessa småsaker. Kan man inte bara prata i normal ton eller är det omöjligt på fl? Alla trådar verkar ju spåra ur förr eller senare. Pratar ni såhär utanför nätet också eller?
  • JUSTICE
    Madame Mom skrev 2012-09-02 22:45:16 följande:
    Såna som du då eller?  Tycker nämligen du framstod som ganska upprörd i ditt första inlägg....  :))))

Haha ja jag är fly förbaskad! Nejdå, men ni förstår väl hur jag menar?
  • JUSTICE
    Regnig måndag skrev 2012-09-02 23:02:24 följande:
    Jag förstår det men frågan kvarstår varför inte du gör de där meningsfulla sakerna istället för att tjafsa.

Mja, jag tänkte ju först skriva mitt svar på ts fråga men sen såg jag att tråden redan var söndertjafsad så då ändrade jag mig och skrev en annan typ av inlägg istället. För ärligt talat så vet jag inte om jag hade vågat att skriva mitt svar utan att få hela tråden emot mig vilket sket sig ändå då men haha! Men jag ska lämna tråden nu så kan ni få gnabba vidare om ni vill. Låt inte mig störa!
  • JUSTICE
    Nenne666 skrev 2012-09-02 23:16:10 följande:
    Ser dock inte så värst mkt gnabb, men däremot en del meningsskiljaktigheter.

Ja självklart får man ju tycka olika men ibland blir det tråkig och hård stämning på fl. Tyvärr gör det att man inte vågar säga sin mening då man är rädd att bli halshuggen typ. Men men, det är OT.
  • JUSTICE
    BymBym skrev 2012-09-02 23:17:38 följande:
    Nä JUSTICE! - skriv ditt svar först, SEN kan du lämna

Svara på vadå? Jag tycker jag svarar folk så fort jag bara hinner med.
  • JUSTICE
    BymBym skrev 2012-09-02 23:29:09 följande:
    JUSTICE - svara på TS. Du skrev att du tänkte göra det men att du skulle strunta i det och lämna tråden.

Jaha ok nu förstår jag. Ok här kommer mitt så efterlängtade svar då haha! Jag har aldrig behövt göra det hittills men jag hade utan tvekan gjort det om det var akutläge då barnen är vråltörstiga och verkligen behöver dricka. Jag brukar ha med mig eget vatten i skötväskan men det kan man ju glömma ibland. Skulle aldrig låta mina barn plågas en halvtimma i en matvaruaffär om det skulle krisa. Kunde heller inte bry mig mindre om hur andra föräldrar gör, så länge de betalar förr eller senare. Halshugg mig nu!
  • JUSTICE
    Nenne666 skrev 2012-09-02 23:30:03 följande:
    Kan jag hålla med om att det är ibland.

Men tycker man lika blir det ingen diskussion, det är ju det som gör det hela till en diskussion sen är det bara å skita i dom som kliver över gränsen.

Ja det har du faktiskt rätt i även om det är svårt att låta bli
  • JUSTICE
    BymBym skrev 2012-09-02 23:58:26 följande:
    JUSTICE - jag skickar dig inte till giljotinen . Jag håller ju med dig! Till 100% dessutom

Oh sedär vad bra, nu kan jag lämna tråden med gott samvete då hehe. På återseende!
  • JUSTICE

Hahahah! Sedan jag lämnade tråden igår kväll så ser jag nu att ni verkligen har drivit den här frågan till sin yttersta spets! Ganska underhållande att se att det fortfarande gnabbas och tjivas om denna frågan bara att man nu verkar ha fått olika perspektiv och nyanser på det!

Hahaha herregud! Hur långt kan man driva en så oviktig fråga egentligen! Tack för dagens skratt i alla fall!
    Seså, fortsätt käbbla på nu!  Heja heja!

• JUSTICE

Shit! 51 sidor. Vad har ni kommit fram till nu då? Låt mig höra hihihi

• JUSTICE
    Nenne666 skrev 2012-09-03 15:07:55 följande:
    haha, du är rolig du.
    Haha Tungan ute
Svar på tråden Ger ni ert barn drickor och annat inne i butik, innan ni har betalat?