• Anonym

Jag måste ha sveriges tråkigaste man...

Ja, som rubriken lyder.
    Samma visa varje gång, lite slick, sedan in och ut.

Förbaskat tråkigt,
    Jag har försökt prata med honom man han vägrar lyssna för han tycker vi har det bra. Han är nöjd, jamen så bra! Men jag då? jag dör lite varje gång vi ska ha sex, jag vill inte längre!

Kan inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha sex med andra män..Fantiserar om det väldigt ofta, vill ha någon som verkligen kan ge mig allt han har, någon som vill testa annat. Jag vill ha glöd och passion! Min karl kan inte ens tänka sig en dildo i sexlivet..och jag älskar analt, men det har vi aldrig för han tycker det känns konstigt..vad göra? blir tokig..

har vart samma visa i många år nu..

• Svar på tråden Jag måste ha sveriges tråkigaste man...
  • Anonym
    Pissenisse skrev 2012-09-01 00:35:04 följande:
    Jag tycker att man i en relation skall ställa upp för den andres behov, om det är sexuellt eller mysa framför brasan som är behovet gör ingen skillnad. För att en relation skall fungera så måste ju båda parter känna sig tillfredställda.

Därför gifte jag mig med en man som gillar att dra ner persiennerna, släcka lampan, krypa in under täcket och älska.

Det finns dom som har det bra..grejen är att jag hade det någorlunda bra, men det är långt tillbaka i tiden nu..Men eftersom han inte vill lyssna på mig så vet jag inte vad jag ska göra.
  • Anonym

Ta tag i situationen och ta kommandot.

Förslag: Bind fast gubben i sängen och have t your way ;) Om du gör det lite lekfullt så kommer det säkerligen att bli bra för er båda även om ni inte gillar bondage. 

• Anonym

Vi har haft det ganska bra förr, var mer passionerat och mer ställningar (!) typiskt "nykära" en längre period.
    Men sen en dag blev det bara samma visa varje gång.
    Jag har försökt prata med honom om att testa nya saker, kommit med förslag för att krydda till det lite, men han har dock aldrig varit speciellt bekväm med att prata sex så jag tröttnar lixom, för det verkar inte leda någonstans..varför ska det bara vara jag som tar upp "problemet" varje gång, han verkar ju uppenbarligen nöjd.. så jag är ganska hjälplös..och problemet verkar inte vara att han inte tänder på mig eller sexet eftersom han vill ha väldigt ofta, dock vill jag inte ha honom längre för jag kan akten utantill, jobbigt att erkänna, men sant. 

• Anonym
    Peter37 skrev 2012-09-01 00:36:25 följande:
    Lidar av samma sex som du..varför testa ngt nytt,det är ju skönt som det är..javisst..men lite nytt vore härligt...fantasierna skenar och kuken står..mkt handarbete blir det..
    Då är jag åtminstonde inte ensam om problemet..
  • Anonym

Om han är så ointresserad av att du ska njuta att han inte ens orkar lyssna på dig.
    Då tycker jag du kan låta bli att bry dig om hans njutning också.

Köp en dildo eller massagestav eller vad som ger dig njutning och så låser du in dig, talar om för honom att nu vill du inte bli störd.
    För nu ska du ha sex med nån som verkligen älskar dig, nämligen dig själv.

Så kan han sitta och torrunka bäst han vill.
    Vill han inte ge, behöver han inte heller få.        

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-01 01:44:11 följande:
    Om han är så ointresserad av att du ska njuta att han inte ens orkar lyssna på dig.
    Då tycker jag du kan låta bli att bry dig om hans njutning också.

Köp en dildo eller massagestav eller vad som ger dig njutning och så låser du in dig, talar om för honom att nu vill du inte bli störd.
    För nu ska du ha sex med nån som verkligen älskar dig, nämligen dig själv.

Så kan han sitta och torrunka bäst han vill.
    Vill han inte ge, behöver han inte heller få.        

Det ska jag göra!..börjar verkligen inse att min man är aningen egoistisk :(
  • Anonym
    Peter37 skrev 2012-09-01 01:47:51 följande:
    som det känns just nu så kan jag nog hjälpa digOskyldig
    En sann gentleman Flört
  • Anonym

Ska ta och lägga mig, fick ventilera mig lite iaf..
    Imorgon ska jag leta sexleksaker till mig själv! ;) 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-01 02:20:16 följande:

Bra gör det.
    Det bästa som kan hända är ju att det blir ett wake-up-call, för mannen din.
    Och annars får du ju iallafall lit bra sex. Skrattande

Sov gott ts.     
  • Anonym
    CygnusX1 skrev 2012-09-01 08:21:17 följande:
    Förstår att det blir lite tråkigt. Du kanske bör se dig om efter lite prassel vid sidan om.Flört
    Jotack, tanken har slagit mig tusentals gånger.
    Men ja..vågar man gå så långt är frågan..och hur? Kan ju inte bara rycka tag i någon på stan direkt ;)
  • Anonym

Någon skrev typ "Bind fast honom i sängen". Jag skulle verkligen älska om min fru gjorde så. Men...

Jag är en man på 40 år som har en fru som är lite tråkig i sängen. Hon vill inte testa något nytt, och säger nej när jag föreslår det. Undrar om jag skall testa det med att binda fast. Jag som man tar och binder fast min fru i sängen trots att hon inte vill testa detta och sen har jag sex med henne. 

Jag skulle förmodligen få fängelse för detta. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-01 02:20:16 följande:
    Tänk så olika det kan vara
    Jag VILL köpa en dildos till min fru men hon vill inte ha nån sexleksak 
    Det  skulle vara mycket eggande även för mej att se henne njuta med en dildos i
    musen Men hon säger " jag har ju dej "     

Svar på tråden Jag måste ha sveriges tråkigaste man...