• Anonym

Jag måste ha sveriges tråkigaste man...

Ja, som rubriken lyder.
    Samma visa varje gång, lite slick, sedan in och ut.

Förbaskat tråkigt,
    Jag har försökt prata med honom man han vägrar lyssna för han tycker vi har det bra. Han är nöjd, jamen så bra! Men jag då? jag dör lite varje gång vi ska ha sex, jag vill inte längre!

Kan inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha sex med andra män..Fantiserar om det väldigt ofta, vill ha någon som verkligen kan ge mig allt han har, någon som vill testa annat. Jag vill ha glöd och passion! Min karl kan inte ens tänka sig en dildo i sexlivet..och jag älskar analt, men det har vi aldrig för han tycker det känns konstigt..vad göra? blir tokig..

har vart samma visa i många år nu..

• Svar på tråden Jag måste ha sveriges tråkigaste man...
  • Pissenisse

Jag tycker att man i en relation skall ställa upp för den andres behov, om det är sexuellt eller mysa framför brasan som är behovet gör ingen skillnad. För att en relation skall fungera så måste ju båda parter känna sig tillfredställda.

Därför gifte jag mig med en man som gillar att dra ner persiennerna, släcka lampan, krypa in under täcket och älska.

• Peter37

Lidar av samma sex som du..varför testa ngt nytt,det är ju skönt som det är..javisst..men lite nytt vore härligt...fantasierna skenar och kuken står..mkt handarbete blir det..

• Anonym
    Pissenisse skrev 2012-09-01 00:35:04 följande:
    Jag tycker att man i en relation skall ställa upp för den andres behov, om det är sexuellt eller mysa framför brasan som är behovet gör ingen skillnad. För att en relation skall fungera så måste ju båda parter känna sig tillfredställda.

Därför gifte jag mig med en man som gillar att dra ner persiennerna, släcka lampan, krypa in under täcket och älska.

Det finns dom som har det bra..grejen är att jag hade det någorlunda bra, men det är långt tillbaka i tiden nu..Men eftersom han inte vill lyssna på mig så vet jag inte vad jag ska göra.
  • Pissenisse

Anonym
    Har han alltid varit så "tråkig"? Eller har han gillat det vilda innan o tröttnat? Har han tröttnat så får han ju ställa upp på det ni byggt er relation på.
    Har han alltid varit tråkig så satsade du på fel kille..

• Anonym

Ta tag i situationen och ta kommandot.

Förslag: Bind fast gubben i sängen och have t your way ;) Om du gör det lite lekfullt så kommer det säkerligen att bli bra för er båda även om ni inte gillar bondage. 

• Anonym (Hm.)

Men hur rolig är DU, då? Alltså, försöker du någon gång spejsa till det? Eller hänger du bara med på slick, in ut? Då får du ju skylla dig själv lite. Eller vänder han sig bara om och somnar om du försöker överraska med något roligare? I så fall skulle jag faktiskt fundera på hur mycket han egentligen tänder på ert sex, och hur mycket han bara tömmer.

• Anonym

Vi har haft det ganska bra förr, var mer passionerat och mer ställningar (!) typiskt "nykära" en längre period.
    Men sen en dag blev det bara samma visa varje gång.
    Jag har försökt prata med honom om att testa nya saker, kommit med förslag för att krydda till det lite, men han har dock aldrig varit speciellt bekväm med att prata sex så jag tröttnar lixom, för det verkar inte leda någonstans..varför ska det bara vara jag som tar upp "problemet" varje gång, han verkar ju uppenbarligen nöjd.. så jag är ganska hjälplös..och problemet verkar inte vara att han inte tänder på mig eller sexet eftersom han vill ha väldigt ofta, dock vill jag inte ha honom längre för jag kan akten utantill, jobbigt att erkänna, men sant. 

• Anonym
    Peter37 skrev 2012-09-01 00:36:25 följande:
    Lidar av samma sex som du..varför testa ngt nytt,det är ju skönt som det är..javisst..men lite nytt vore härligt...fantasierna skenar och kuken står..mkt handarbete blir det..
    Då är jag åtminstonde inte ensam om problemet..
  • Anonym (KLÖS)
    Anonym (Hm.) skrev 2012-09-01 00:49:13 följande:
    Men hur rolig är DU, då? Alltså, försöker du någon gång spejsa till det? Eller hänger du bara med på slick, in ut? Då får du ju skylla dig själv lite. Eller vänder han sig bara om och somnar om du försöker överraska med något roligare? I så fall skulle jag faktiskt fundera på hur mycket han egentligen tänder på ert sex, och hur mycket han bara tömmer.
    JAG HÅLLER MED. NÖJ DEJ INTE - ELLER SÅ NÖJER DU DEJ. STANNA ELLER GÅ. GÖR NÅGOT ÅT DET ELLER INTE. DET ÄR DITT VAL. ÄR HAN INTE SUGEN KOLLA PÅ EN PORRIS OCH TA DILDO TILL HJÄLP DET KANSKE FÅR HONOM ATT VAKNA....
  • Peter37
    Anonym skrev 2012-09-01 01:37:51 följande:
    Då är jag åtminstonde inte ensam om problemet..
    stämmer
Svar på tråden Jag måste ha sveriges tråkigaste man...