• Anonym

Jag måste ha sveriges tråkigaste man...

Ja, som rubriken lyder.
    Samma visa varje gång, lite slick, sedan in och ut.

Förbaskat tråkigt,
    Jag har försökt prata med honom man han vägrar lyssna för han tycker vi har det bra. Han är nöjd, jamen så bra! Men jag då? jag dör lite varje gång vi ska ha sex, jag vill inte längre!

Kan inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha sex med andra män..Fantiserar om det väldigt ofta, vill ha någon som verkligen kan ge mig allt han har, någon som vill testa annat. Jag vill ha glöd och passion! Min karl kan inte ens tänka sig en dildo i sexlivet..och jag älskar analt, men det har vi aldrig för han tycker det känns konstigt..vad göra? blir tokig..

har vart samma visa i många år nu..

• Svar på tråden Jag måste ha sveriges tråkigaste man...
  • Anonym

Någon skrev typ "Bind fast honom i sängen". Jag skulle verkligen älska om min fru gjorde så. Men...

Jag är en man på 40 år som har en fru som är lite tråkig i sängen. Hon vill inte testa något nytt, och säger nej när jag föreslår det. Undrar om jag skall testa det med att binda fast. Jag som man tar och binder fast min fru i sängen trots att hon inte vill testa detta och sen har jag sex med henne. 

Jag skulle förmodligen få fängelse för detta. 

• Iida01

Du ska inte alls stänga in dig med din dildo, du ska göra det i soffan, mitt på sängen, köksbordet eller vart som helst där han kan se dig! Du ska göra allt för att njuta så mycket du kan så att det syns. Förmodligen och förhoppningsvis tänder han på det och annars är han inte värd din uppmärksamhet alls så då fortsätter du med din grej och njuter så mycket du kan! 

• Vildhussen77
    Anonym skrev 2012-09-01 09:40:20 följande:
    Jotack, tanken har slagit mig tusentals gånger. Men ja..vågar man gå så långt är frågan..och hur? Kan ju inte bara rycka tag i någon på stan direkt ;)

Jag är i samma sitts och har bestämt mig för att prova något vid sidan av... så om du finns i min närhet kan det ju vara en lösning... ;) annars får du väl prova VM som tjej ska du nog lyckas ganska bra där... ;)
  • CygnusX1
    Jotack, tanken har slagit mig tusentals gånger.
    Men ja..vågar man gå så långt är frågan..och hur? Kan ju inte bara rycka tag i någon på stan direkt ;)
    Visst vågar du. Livet är kort, så det gäller att njuta nu. Flört
    Du kan ju söka anonymt på nätet - om du vill ha lite spänning. Cool  
  • LaReina

Lycka till TS! ð??

Tur att ingen moralkärring har hittat hit än...........

• CygnusX1
    LaReina skrev 2012-09-02 07:48:39 följande:
    Lycka till TS! 💐

Tur att ingen moralkärring har hittat hit än...........
    Snart kommer de. Fool ser snart tråden.Oskyldig
  • CygnusX1
    LaReina skrev 2012-09-02 08:04:41 följande:
    HAha hjälp!! :-P
    I´m on my way!Flört
  • fullständig närhet
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-01 02:20:16 följande:
    Ska ta och lägga mig, fick ventilera mig lite iaf..
    Imorgon ska jag leta sexleksaker till mig själv! ;) 
    Tänk så olika det kan vara
    Jag VILL köpa en dildos till min fru men hon vill inte ha nån sexleksak 
    Det  skulle vara mycket eggande även för mej att se henne njuta med en dildos i
    musen Men hon säger " jag har ju dej "     

• CygnusX1

"Sveriges tråkigaste man". Vet förresten inte om jag själv är så rolig!Obestämd

• fullständig närhet
    Jotack, tanken har slagit mig tusentals gånger.
    Men ja..vågar man gå så långt är frågan..och hur? Kan ju inte bara rycka tag i någon på stan direkt ;)
    du hittar snart en lösning på ditt problem. viktigt att man lär känna varandra först anonymt eller på ett ofarligt sätt.
    du får gärna inboxa och prata mer. jag är nyfiken på dig och hoppas som några andra här att kunna få erbjuda dig ett  äventyr eller bara prata. men vill vara rak och öppen med mina förhoppningar. orka linda in och gå som katten kring het gröt Flört
  • Mr Espresso
    Iida01 skrev 2012-09-01 23:09:31 följande:
    Du ska inte alls stänga in dig med din dildo, du ska göra det i soffan, mitt på sängen, köksbordet eller vart som helst där han kan se dig! Du ska göra allt för att njuta så mycket du kan så att det syns. Förmodligen och förhoppningsvis tänder han på det och annars är han inte värd din uppmärksamhet alls så då fortsätter du med din grej och njuter så mycket du kan! 
    Bra skrivet :)
  • Iida01
    Mr Espresso skrev 2012-09-02 13:43:53 följande:
    Bra skrivet :)
    :)
  • Anonym (Samma här)

Du är inte ensam!

Jag har en liknande sits men från andra hållet (är man). Min lösning blev att ta upp frågan med frun lite försiktigt och den diskussionen slutade i att vi båda har tillåtelse att träffa andra vid sidan av. Ingen av oss har gjort det ännu men bara tanken på att det är möjligt gjorde att frustrationen över situationen lättade omedelbart. 

• kvinnlig47

Det där med att låta mannen veta att man har en dildo, och kollar på porr hjälper inte....Jag har liknande problem som TS..Jag har talat om för min man vad jag gör (men han har inte sett), inte mycket reaktion...Om han berättade att han köpt en lösfitta (eller vad det kallas), och satt och glodde på porr i sin ensamhet, så skulle varningsklockorna börja ringa i mitt huvud...

• OlleSQ
    Anonym skrev 2012-09-01 00:19:50 följande:
    Ja, som rubriken lyder.
    Samma visa varje gång, lite slick, sedan in och ut.

Förbaskat tråkigt,
    Jag har försökt prata med honom man han vägrar lyssna för han tycker vi har det bra. Han är nöjd, jamen så bra! Men jag då? jag dör lite varje gång vi ska ha sex, jag vill inte längre!

Kan inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha sex med andra män..Fantiserar om det väldigt ofta, vill ha någon som verkligen kan ge mig allt han har, någon som vill testa annat. Jag vill ha glöd och passion! Min karl kan inte ens tänka sig en dildo i sexlivet..och jag älskar analt, men det har vi aldrig för han tycker det känns konstigt..vad göra? blir tokig..

har vart samma visa i många år nu..
    Var älskare åt en tjej ett tag som nog hade en tråkigare karl faktiskt. 2ggr i månaden i missionären. Inget slick och definitivit inget sug, inte ens pill på henne där nere, efter han hade kommit så var det ut och duscha. När det sexades till lite avancerat så var det hon ovanpå men det var 1 gång i halvåret som han gick med på det...
Svar på tråden Jag måste ha sveriges tråkigaste man...