• Anonym (Tjej30)

Såg grannen runka. Ringa polisen?

Häromkvällen såg jag in i vardagsfönstret att min granne satt i soffan med datorn i knät och runkade till något.

Han hade dragit för gardinerna men de var såna där genomskinliga vita tunna saker så att man såg igenom. Det var mörkt och han hade släckt alla lampor så att ingen skulle se säkert.

Men man såg om man tittade noga vad han gjorde. Bör man ringa polisen?

• Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?
  • TeriChan
    Anonym (Tjej30) skrev 2012-09-03 12:04:17 följande:
    Prova att googla "Polisanmäld grannen onanderade"

Hittade bara på 5 minuter 3 fall där grannar blivit polisanmälda. En där en kille onanerade i sitt kök, en i sin balkongdörr osv.
    Det är skillnad att så med snoppen ut mot fönstret, eller på balkongen där man vet att folk ser eller så, men att sitta i soffan framför datorn med en skön porrfilm med gardinerna för (Om de är genomskinliga eller inte) är skillnad... Hade jag sett att han medvetet stod så att folk skulle se så självklart går det att anmäla, men nu satt han ju sin soffa och du står och stirrar på honom genom hans fördragna gardiner....
  • lollisen
    Anonym (Tjej30) skrev 2012-09-03 11:54:49 följande:
    Jag trodde vi levde i ett samhälle där man drog för ordentligt om man skulle vara naken.
    Jag går alltid naken från duschen till sovrummet... Ibland, hör och häpna, kan jag till och med gå igenom köket naken!

Jag anser att de som bestämmer sig för att glutta in i MITT privata hem, de får bannemig skylla sig själva om de råkar se mer än vad de vill!

Sluta kolla in i andras hem för guds skull! Och sluta pip å gnäll om vad du kan se när du faktiskt fluktar på grannarna...
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Adephi
    Anonym (Tjej30) skrev 2012-09-03 12:04:17 följande:
    Prova att googla "Polisanmäld grannen onanderade"

Hittade bara på 5 minuter 3 fall där grannar blivit polisanmälda. En där en kille onanerade i sitt kök, en i sin balkongdörr osv.
    Missade att han stod i fönstret och onanerade, där har du med uppsåt..
  • TeriChan
    Anonym (Tjej30) skrev 2012-09-03 12:07:14 följande:
    Kolla bara här. Hände mitt i natten också då det säker var mörkt.

norrkoping.lny.se/onanerade-i-fonstret-41434/
    I fönstret.. synligt.. Inte i soffan, med gardinerna för... Still....
    Jag går oxå naken, jag brukar onanera i min soffa och jag har även haft vild och galen sex i min soffa med persiennerna öppna.. Anmäl mig oxå! För din info bor jag på nedre botten oxå så om du vill kolla är det bara att ställa dig utanför!
  • giftfri
    viseversa skrev 2012-09-03 11:59:39 följande:
    Nej jag får gå naken i MITT HEM utan att dra för gardiner om jag vill det!

Klart du får, det är bara paragrafryttare som feltolkar lagen och/eller hänvisar till tidningsartiklar å domar där bakgrunden saknas..

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • viseversa
    giftfri skrev 2012-09-03 12:25:08 följande:

Klart du får, det är bara paragrafryttare som feltolkar lagen och/eller hänvisar till tidningsartiklar å domar där bakgrunden saknas..

Haha exakt. Dock gillar jag inte att gå naken så mina grannar har inget att frukta. är nog ingen vacker syn heller . Men OM jag skulle få för mig att strosa naken utan att dra för gardinerna så har jag min fulla rätt att göra det!
  • viseversa

" ja det är polisen vad kan jag hjälpa dig med?"

"Ja du förstår det är så att jag igårkväll såg min granne sitta och RUNKA i sin soffa med fördragna gardiner. Kom och ta honom snälla. Buhu,buhu,buhu uää,uää,uää!!!  Jag SÅG allt och nu mår jag väldigt dåligt av detta(snyft).

Jag tycker inte man ska få runka,knulla,skita,leva i sitt eget hem för jag kan ju råka se och få psykiska men av det. Tvinga honom att flytta ut i skogen så kan han runka bäst han vill."

mvh //Ts 

• Jellybeanbaby
    viseversa skrev 2012-09-03 12:32:36 följande:
    " ja det är polisen vad kan jag hjälpa dig med?"

"Ja du förstår det är så att jag igårkväll såg min granne sitta och RUNKA i sin soffa med fördragna gardiner. Kom och ta honom snälla. Buhu,buhu,buhu uää,uää,uää!!!  Jag SÅG allt och nu mår jag väldigt dåligt av detta(snyft).

Jag tycker inte man ska få runka,knulla,skita,leva i sitt eget hem för jag kan ju råka se och få psykiska men av det. Tvinga honom att flytta ut i skogen så kan han runka bäst han vill."

mvh //Ts 
    jag har redan skrivit ett sånt där inlägg...
Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?