• Anonym (Tjej30)

Såg grannen runka. Ringa polisen?

Häromkvällen såg jag in i vardagsfönstret att min granne satt i soffan med datorn i knät och runkade till något.

Han hade dragit för gardinerna men de var såna där genomskinliga vita tunna saker så att man såg igenom. Det var mörkt och han hade släckt alla lampor så att ingen skulle se säkert.

Men man såg om man tittade noga vad han gjorde. Bör man ringa polisen?

• Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?
  • Adephi

Inte läst hela, men bara av ren nyfikenhet

Om du nu skulle ringa polisen, vad hade du tänkt dig för brottsrubricering?

Det är garanterat inte olagligt att runka, och garanterat inte i ditt eget hem.

• Anonym (Tjej30)
    Adephi skrev 2012-09-03 09:55:41 följande:
    Inte läst hela, men bara av ren nyfikenhet

Om du nu skulle ringa polisen, vad hade du tänkt dig för brottsrubricering?

Det är garanterat inte olagligt att runka, och garanterat inte i ditt eget hem.

Asså jag gillar inte att se någon annan stå och blotta sig framför mig. Inte heller när nån sitter och runkar.
    Läste om en annan händelse där killen blev fälld när han stod och runkade på balkongen. Varför kan jag inte göra samma?
  • orpon
    Anonym (Tjej30) skrev 2012-09-03 11:08:46 följande:

Asså jag gillar inte att se någon annan stå och blotta sig framför mig. Inte heller när nån sitter och runkar.
    Läste om en annan händelse där killen blev fälld när han stod och runkade på balkongen. Varför kan jag inte göra samma?
    Att stå på balkongen och att sitta inne i ett rum är helt olika saker!
  • Anonym

Snälla han är i sin lägenhet och jag tror att du får slippa han och tänkar på något annat.

• lollisen

För att står du utomhus och blottar dig eller onanerar, så är det en heeelt annan sak än att ha sex inomhus, med sig själv eller andra...

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Anonym

Vet du det är bäst sak att du komma in och hjälpa honom. Det är bättre än porrfilm.

• Anonym (Japp)
    Anonym (Tjej30) skrev 2012-09-03 09:17:02 följande:
    Så ni skulle stanna till extra och se vad som händer om ni såg en naken man genom fönstret hos grannen?

Ja, det hade jag gjort...jag hade önskat att jag hade vågat knacka på fönstret med.
  • jeccika

varför ens titta in hos grannen kan ju jag undra? vad han gör i sitt hem på sin fritid har väl inte du med att göra..

• Anonym

Oj, om det händ med mig så skulle jag bli glad. Om jag sittar å runkar så kommer en tjej å knackar på fönstret å vill hjälpa till.

• Jellybeanbaby

TROLigen finns det inte så mycket du kan göra.
    Visst, din granne verkar vara en kåtBOCK som trippar över bron, men var tacksam för att han åtminstone håller sig borta från dig.
    SKATTa dig lycklig att han inte såg dig och vände sig mot dig.

Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?