Försöker och försöker - hon vill men sen dissar hon mig
Anonym (Dissad) skrev 2012-08-28 10:48:46 följande:
Tack för ditt svar.Tröttheten är hennes (vårt) stora bekymmer. Hon sover 2-3timmar mer än mig varje natt men ändå trött. Vitaminbrist..? kanske! Det borde vi kolla upp. Jag tränar 2-3ggr i veckan, springer och spelar innebandy på elitnivå och har mycket mer ork.
Men jag saknar inte sexet. Okej, nu ljög jag... lite... men det stora för mig är hennes närhet, bara hålla om och höra andetagen (ja, killar kan också känna så ;) )
Jag var själv helt borta från sexlust från april till augusti hade vi sex 3 gånger. Vår närhet försvann. Hon säger i slutet av sommaren att hon saknar min närhet och det jag förstod jag. Jag frågade i och för sig vilken typ av närhet hon saknade - men jag tror jag förstår henne ändå. Det jag har tänkt mycket mer på för att öka min närhet är att finnas för henne i vardagen, jag ger massor med kramar, håller hennes hand när vi är ute eller helt oväntat, jag kommer ofta fram masserar hennes axlar och pussar henne i nacken, jag håller om henne i soffan och när vi sover. Jag skickar också sms där jag skriver att jag älskar henne - tänker på henne.
Nu när jag försöker få henne ett steg till så backar hon och jag när henne inte - som mjuk massage, duscha ihop... alltså jag antyder inte så mycket på sex. Det är nog ganska så tydligt och hon måste nog ha våren/sommaren i bakhuvudet då det var väldigt lite sex.
"att hon saknar min närhet och det förstod jag. Jag frågade i och för sig inte vilken typ av närhet hon saknade - men jag tror jag förstår henne ändå."
"Nu när jag försöker få henne ett steg till så backar hon och jag når henne inte"