• Stork

Unga föräldrar i från stockholms området som vill prata?

Hej! Jag söker mer vänner då många försvunnit nu när jag fått barn. Jag själv är 20 år och bor i Farsta området, men bott på Värmdö hela livet och planerar att flytta tillbaka. Min dotter är 8 månader, Skriv gärna något! Vad som :)

• Svar på tråden Unga föräldrar i från stockholms området som vill prata?
  • rosagubben

tycker vi borde ordna en träff för oss tjejer i denna tråd, typ i mitten på oktober kanske? vad sägs?
    Jag är ju gravid, så mitt barn har ju inte kommit än, men jag kan väl haka på ändå?  

• iva 20

Hej !! vad skönt att träffa andra ¨,unga. mammor . Jag är 21 år och min lilla gumman är 10 månader och heter Nadia . Jag är ganska nytt här .
    På dagarna  sitter jag  bara hemma ... och från oktober jag går till skolan att utveckla mig på svenska eftersom jag kommer från Polen . Jag vill känna annan personer och prata med andra . :)

• natlup

En träff vore super kul. Alice e 2 månader imorrn. Tiden går så fort när de har kommit till världen. Lägg till på fb. Lite lättare där :) Natalia lupicki

• Nancy 025

Hej heter Nancy bor på Södermalm. Har en dotter på snart tre veckor. Vill jätte gärna ses och prata med andra mammor jag heter på Facebook Nancy barbiebrownsuger nkrumah

• miltonsmamma
    Stork skrev 2012-08-22 20:04:02 följande:
    Hej! Jag söker mer vänner då många försvunnit nu när jag fått barn. Jag själv är 20 år och bor i Farsta området, men bott på Värmdö hela livet och planerar att flytta tillbaka. Min dotter är 8 månader, Skriv gärna något! Vad som :)

Hejhej! Jag heter sanne, är 22 år & mammaledig med min lilla son på 4 månader :)
  • miltonsmamma
    VanessaSartori skrev 2012-09-10 09:12:31 följande:
    Hejhej, jag har en dotter på två månader, ingen av mina vänner har barn & det skulle vara kul om man kunde lära känna någon i samma situation(:

Precis! Umgås med folk som också är mammalediga :)
  • miltonsmamma
    CarinaL skrev 2012-09-17 20:50:19 följande:
    Hej hej! Jag är också en ung mamma, 22år och min dotter blir 3 månader nu i slutet på september. Vore riktigt roligt att hitta folk som är i samma sitation som mig :) Trevlig kväll på er!

Hej! Precis :) alltid roligt att ha några att umgås med på dagarna, fika, snacka skit osv! :)
  • Pamina

Hej. Jag är 22 år gammal, och har en liten dotter på snart 4 månader. Skulle vara jätte roligt att träffa andra unga mammor på en fika eller promenad! Glad Hör jätte gärna av er då inga av mina andra kompisar har barn så jag är den enda som är hemma om dagarna. Vill ni se vem jag är kan ni alltid titta in på min blogg.. pamiina.blogspot.se :)

• AmandaoIsabelle

Hej! Amanda heter jag, min dotter Isabelle på 15 månader går på dagis. Jag är 20 år och bor på Östermalm är arbetssökande inte många vänner kvar efter dotterns födelse :)
    Kram!

• Nancy 025

Hej undrar när alla kunde ses? Skulle vara kul så att ha något att göra på dagarna:)

Svar på tråden Unga föräldrar i från stockholms området som vill prata?