• Stork

Unga föräldrar i från stockholms området som vill prata?

Hej! Jag söker mer vänner då många försvunnit nu när jag fått barn. Jag själv är 20 år och bor i Farsta området, men bott på Värmdö hela livet och planerar att flytta tillbaka. Min dotter är 8 månader, Skriv gärna något! Vad som :)

• Svar på tråden Unga föräldrar i från stockholms området som vill prata?
  • Stork

Är väldigt ny här på familjeliv därför ingen uppdaterad profil ;)

• natlup

Jag är 22 och fick min dotter 21 juli. Bor i Nacka :)

Va sa dina vänner när du är gravid ?

• Stork

Trevligt! :)
    Första reaktionen blev dem lite chockade men sedan jätte glada, de pratade ofta om barnet och målade upp massvis med bilder om allt vi skulle göra tillsammans.
    Sen någonstans mitt i så växte jag väl ifrån de flesta, lever på helt olika nivåer.

Hur har det varit för dig? :)

• natlup

Min bästa kompis sa att hon ryckterna var för ung men efter några månader så började hon acceptera och gilla det. Hon kom till bb å hälsa på.

Synd att det allt blir lite dispyter när man blir ung mamma. Va gör ni under dagarna?

• VanessaSartori

Hejhej, jag har en dotter på två månader, ingen av mina vänner har barn & det skulle vara kul om man kunde lära känna någon i samma situation(:

• rosagubben

hejsan!
    20år gammal, bor i norsborg och är gravid i 7:e månaden. Skulle vara jättekul att träffa andra "unga" som också har barn. ingen av mina vänner har barn och har därför tappat kontakten med de flesta, för vi är helt enkelt på så olika plan nu... tyvärr.

• Stork

Förlåt för jag varit så off. Lägg till mig på facebook, Cissi Axelzon :)

• rosagubben
    VanessaSartori skrev 2012-09-11 15:08:24 följande:
    Hejhej, ja det blir ju oftast så.. Du kan sedda mig på Facebook. Vanessa Bilgaard Sartori :)
    la till dig som vän på fb, Beatrice Sarmiento heter jag.
    Stork skrev 2012-09-11 17:21:39 följande:
    Förlåt för jag varit så off. Lägg till mig på facebook, Cissi Axelzon :)
    och dig Cissi, har jag ju redan som vän Flört
  • CarinaL

Hej hej! Jag är också en ung mamma, 22år och min dotter blir 3 månader nu i slutet på september. Vore riktigt roligt att hitta folk som är i samma sitation som mig :)

Trevlig kväll på er!

Svar på tråden Unga föräldrar i från stockholms området som vill prata?