Jag var lite otydig i mitt inlägg. Ursäkta. Det var bara det första stycket som var riktat till dig. Resten var menat till bokstavstroende i sllmänhet och kanske fia och MrsL i synnerhet. Jag vet att du inte har skrivit det där. Ber återigen om ursäkt om du kände dig onödigt påhoppad.
Blåbärspappan
Nu jag känner jag mig kränkt eftersom jag aldrig liknat homosexuella vid pedofiler eller liknande.
Jag skrev samma sak som jag skjriver till dig som en annan som sa att mallan hade ju ialf så vettiga åsikter fast hon var kristen.
Jag har EXAKT samma åsikt som mallan angående homosexuella och jag har uttryckt den preics likadant!!
När mallan gjorde jämförelsen med att snatta som jag hade gjort några dagar innan reagerade ingen, när jag gjorde det så blev det ramaskri härinne, fast jag inte heller menade att snatteri var samma sak eftersom det är ett brott
myslan undrar:
Menar du att det är samma sak att ha tre fruar som att vara kristen och leva efter konstiga regler?
Nej det är inte samma sak, det var en jämförelse eftersom du och någon annan menade att man inte kan tycka om någon på riktigt om man fördömmer det sättet var på människan lever.
Nu kanske inte du tycker att det är knas med månggifte, men det finns andra människor gör det.,
Som mallan skrev, Samma människor som tycker att homosexuellitet är helt ok.
Då undrar jag är inte det samma sak att tycka att folk som har fler fruar är knas, som att tycka att homosexuellitet är knas?
Båda sakerna står det om i bibeln för övrigt?