Inlägg från: Lycklig och glad |Visa alla inlägg
  • Lycklig och glad

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Jag läste en del och gillade Gudrun Abascals bok ATT FÖDA mycket. Vill kan läsa en bok rekommenderar jag den. Var lite påläst om smärtlindring så du vet vad du kan välja. Annars behöver du inte läsa på mer - de är proffs på förlossningar :)

• Lycklig och glad

Vad skönt att att amningen går bättre denna gång Marla!

Med oss är det bra, Nils har lite krånglig mage dock :(

Kram till er

• Lycklig och glad

Idag kommer bebis Ekot, sa jag inte 10:e? :) Eller det var väl igår? ;) Nåja snart tycker jag den kan komma! Spännande att allt set där framför sig!

• Lycklig och glad

Trevlig helg till er från en närhetssökande Nils. Han är fem veckor och har kommit i första utvecklingssprånget, vilket påverkar honom. Kram

• Lycklig och glad

Men oj vad jag missat här. Jag kan tyvärr inte på fredag. Min BVC-grupp ska ses hör hos mig. Vill gärna ses, kan vi inte boka in en träff snart igen?

• Lycklig och glad

Vad trist att det inte blev något tjejer... Jag är gärna med nästa vecka men är rätt uppbokad... Kan nog bara onsdag tror jag. Veckan efter det har jag lite lättare... tror jag! Trevlig helg tjejer!

• Lycklig och glad

Vi är 10 i vår mammagrupp vilket också är rätt många - jag trivs jättebra i min, har hittat en mamma och vi är redan jättebra vänner :) I min grupp är vi fyra som bor i Ängby park, Ekot! :)

• Lycklig och glad

Kul att det blev bra för er :) Jag har gjort gipsavtryck... Gjorde det på andra mammaträffen. Men skulle vilja ha händerna. Var min kompis Lovisa med?

• Lycklig och glad

Jag ses gärna på café :) Men Öppna funkar också. Dock är ju tisdagar att föredra med babycafe.... Vilken tid på måndag?

• Lycklig och glad

Hej tjejer! Hur är det med er? Idag var jag och Nils på babysim för första gången. Nils fullkomligt älskade det! :) Hoppas allt är bra med er och att era bebisar mår gott! KRAM

• Lycklig och glad

Ekot, vi går på Teampoolin i simhallen i Beckomberga. Jättegullig ledare :) Börjar nya kurser i mars om du är intresserad.

Jag ses gärna, men har fullt denna och nästa vecka... Men veckan efter kanske?

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?